Der kjøper jeg ferdig grønnsakblanding til lapskaus koster jo bare 10 krJa det er såå så er det ting som er kjekkere å lage da. Feks lapskaus er ikke akkurat noe du kutter opp å lager til etter jobb kl 4
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Der kjøper jeg ferdig grønnsakblanding til lapskaus koster jo bare 10 krJa det er såå så er det ting som er kjekkere å lage da. Feks lapskaus er ikke akkurat noe du kutter opp å lager til etter jobb kl 4
![]()
Er ofte vi bare rydder det til kjøkkenbenken og tar resten en annen dagHehe ja det er fullt lovgjør det mye selv
![]()
Klart det er det! ^-^Må visst rydde litt. Orket virkelig ikke rydde middagen i går, for vi gikk ut med besøket rett etter vi spiste og jeg var sååå sliten når vi kom innså skulle jeg legge meg tidlig å ta det før det, men så ringte mannen og jeg fikk verken lagt meg tidlig eller rydda
lov av og til det vel?
hehe
Man strikker da det man har lyst tilDumme meg, kjøpte garn I går å synes fargen er så fin så vil strikke jakke til meg selv :/ men har jo masse annet jeg burde strikke først. Men tror jeg må på europris å se igjenn jeg om jeg finner et garn til som går sammen med dette, skal strikkes ,med to tråder![]()
Ja men føler det ikke blir helt det sammeDer kjøper jeg ferdig grønnsakblanding til lapskaus koster jo bare 10 kr![]()
HeheEr ofte vi bare rydder det til kjøkkenbenken og tar resten en annen dagmen nå står ALT igjen på bordet også. Hehe. Satt på en klesvask i dag i det minste
![]()
Huff da :/ Ikke enkelt det der nei.. bra han roet seg når det ble mat daVi har hatt oppstartssamtale nå og lillegutt var "alene" i Bhg litt. Etterpå trodde jeg vi skulle ned igjen men de ville vi skulle være oppe lenger. Han hylte og hylte! Herlighet det er jo tortur å skulle sitte der oppe uten å gå ned! Var ikke forberedt på det heller..nå spiser han da så han er rolig.
Hehe du hat jammen nok å henge fingrene iDumme meg, kjøpte garn I går å synes fargen er så fin så vil strikke jakke til meg selv :/ men har jo masse annet jeg burde strikke først. Men tror jeg må på europris å se igjenn jeg om jeg finner et garn til som går sammen med dette, skal strikkes ,med to tråder![]()
Åååh nei det forstår jeg godt at du ikke var forberedt påVi har hatt oppstartssamtale nå og lillegutt var "alene" i Bhg litt. Etterpå trodde jeg vi skulle ned igjen men de ville vi skulle være oppe lenger. Han hylte og hylte! Herlighet det er jo tortur å skulle sitte der oppe uten å gå ned! Var ikke forberedt på det heller..nå spiser han da så han er rolig.
Uff ikke når det er sånn neiÆsj Bhg-start er ikke noe gøy for foreldrene heller![]()
Nattrangel og syvsoverGod morgen til dere btw ^-^ igjen, bare litt senere![]()
trim vettuDet var da enda godtmen jammen langt likevel
Høres riktig ut ^-^Nattrangel og syvsover![]()
okei. Skjønner.Kan gå ja, men er litt langt. Kjørte i dag![]()
EndeligDer var sofaen funnet å serien er pånå laster jeg inn årene for dagen
![]()
passe på mens du kanHøres riktig ut ^-^