Skravletråd

Må visst rydde litt. Orket virkelig ikke rydde middagen i går, for vi gikk ut med besøket rett etter vi spiste og jeg var sååå sliten når vi kom inn:P så skulle jeg legge meg tidlig å ta det før det, men så ringte mannen og jeg fikk verken lagt meg tidlig eller rydda:P lov av og til det vel?:D hehe
Klart det er det! ^-^

Dumme meg, kjøpte garn I går å synes fargen er så fin så vil strikke jakke til meg selv :/ men har jo masse annet jeg burde strikke først. Men tror jeg må på europris å se igjenn jeg om jeg finner et garn til som går sammen med dette, skal strikkes ,med to tråder :)

Dumme meg, kjøpte garn I går å synes fargen er så fin så vil strikke jakke til meg selv :/ men har jo masse annet jeg burde strikke først. Men tror jeg må på europris å se igjenn jeg om jeg finner et garn til som går sammen med dette, skal strikkes ,med to tråder :)
Man strikker da det man har lyst til :) må jo være gøy og motiverende!

Men kjipt å måtte dra ned igjen på ny leting

Vi har hatt oppstartssamtale nå og lillegutt var "alene" i Bhg litt. Etterpå trodde jeg vi skulle ned igjen men de ville vi skulle være oppe lenger. Han hylte og hylte! Herlighet det er jo tortur å skulle sitte der oppe uten å gå ned! Var ikke forberedt på det heller.. :( nå spiser han da så han er rolig.

Æsj Bhg-start er ikke noe gøy for foreldrene heller :(

Vi har hatt oppstartssamtale nå og lillegutt var "alene" i Bhg litt. Etterpå trodde jeg vi skulle ned igjen men de ville vi skulle være oppe lenger. Han hylte og hylte! Herlighet det er jo tortur å skulle sitte der oppe uten å gå ned! Var ikke forberedt på det heller.. :( nå spiser han da så han er rolig.
Huff da :/ Ikke enkelt det der nei.. bra han roet seg når det ble mat da

Hehe du hat jammen nok å henge fingrene i :D

Åååh nei det forstår jeg godt at du ikke var forberedt på :( :( godt han er rolig nå da :) skal dere være lenge i dag?

Back
Topp