Skravletråd

6 km ;-) i myr! Jeg blir brukt som støtte. Hun er kul ;-) :-P

I dag har jeg vært litt bekymret pga lite sparking. Han har jo vært så aktiv og har kjent sterke spark omtrent dagen lang i ca 3 uker. Og i dag har jeg måttet dyttet i han for at han skulle dytte tilbake. Håper han har det bra <3 mulig han har vært lat fordi jeg bare har lagt på sofaen i to dager?

I dag har jeg vært litt bekymret pga lite sparking. Han har jo vært så aktiv og har kjent sterke spark omtrent dagen lang i ca 3 uker. Og i dag har jeg måttet dyttet i han for at han skulle dytte tilbake. Håper han har det bra <3 mulig han har vært lat fordi jeg bare har lagt på sofaen i to dager?
Så heldig du er som kjenner spark så ofte :) Tror ikke det er noe å bekymre seg for, de er jo ganske små enda, så kan jo være den har lagt seg en ny stilling og dermed sparker et sted du ikke kjenner det så godt.

Jeg finner ikke alltid hjertelyd med doppleren, for da har h*n lagt seg i en ny stilling. Men jeg hører masse aktivitet, som jeg ikke kjenner.

Jeg hadde heller ikke vært så bekymret, enig at han ligger nok bare vendt en annen vei hvor du ikke kan kjenne han så godt. Jeg er 17+2, og vet ikke om jeg enda kjenner liv engang. Spør jordmor/ lege om hva du kan forvente nå hvis du er veldig bekymret......

God morgen jenter.
Planer for dagen? Vi skal i barneselskap i ettermiddag, så må opp å kjøpe presang etterhvert.

God morgen jenter.
Planer for dagen? Vi skal i barneselskap i ettermiddag, så må opp å kjøpe presang etterhvert.
I dag skal jeg tilbringe litt tid med (far)mor og bror. Vi skal spise spekkesild til middag :D Og det blir siste dagen jeg ser lillebror før han drar sørover igjen. Får sedd han når jeg drar sørover en langhelg i oktober, neste gang blir nok ikke før i januar. Det er leeeenge til :p

Også må jeg pakke og stryke skjorter å alt sånn at vi kan dra på hytta rett etter jobb i morgen for å dra i bryllup på lørdag. *stress*

I dag skal jeg tilbringe litt tid med (far)mor og bror. Vi skal spise spekkesild til middag :D Og det blir siste dagen jeg ser lillebror før han drar sørover igjen. Får sedd han når jeg drar sørover en langhelg i oktober, neste gang blir nok ikke før i januar. Det er leeeenge til :p
Hørtes koselig ut:happy:. Bor han sør i landet, eller sør i verden?

Sitter på jobb og venter i spenning på at han som skal ha lunsjmøte med legen skal komme med mat... Er alltid veldig god mat :) Bare synd han ikke kommer før 13.30 :confused: Har spist en nøttebar nå for å stagge sulten frem til da :p

Hva skal dere i dag da damer? Etter jobb skal jeg og gutta krutt på shoppingtur, må kjøpe noen gode jeans og overdeler jeg kan bruke på jobb (jobben betaler heldigvis). Skal se om jeg finner noe te på helsekosten jeg kan drikke også, savner tekoppen på kvelden og på jobb! Noen som har forslag til gode teer som er ok nå? Pleier å drikke svart te med frukt eller litt krydder. :)

I dag får jeg besøk av ei venninne, tenkte å lage middag til oss og kanskje lage boller eller vaffler med lillejenta:-) Hun sto ikke opp før nærmere halv 8!:-D Lage lyder rundt 6, men sovna igjen:-D That's a first;-) Nå sover hun kvilen sin mens jeg skal drikke te og se pointless på tv:-)

Apropo te, så drikker jeg den samme teen jeg pleier, altså grønn svart eller hvit med smak. Tenker det går fint så lenge jeg ikke drikker like mye som jeg pleide (opp til 5 store kopper til dagen) ;-)

I dag får jeg besøk av ei venninne, tenkte å lage middag til oss og kanskje lage boller eller vaffler med lillejenta:) Hun sto ikke opp før nærmere halv 8!:-D Lage lyder rundt 6, men sovna igjen:-D That's a first;-) Nå sover hun kvilen sin mens jeg skal drikke te og se pointless på tv:)

Apropo te, så drikker jeg den samme teen jeg pleier, altså grønn svart eller hvit med smak. Tenker det går fint så lenge jeg ikke drikker like mye som jeg pleide (opp til 5 store kopper til dagen) ;-)
Kjekt med venninnebesøk da. Jeg skal i forening i kveld, så det blir kjekt. Jeg drikker fremdeles kaffe, drakk 1-2 liter før pr dag, men nå ca 2-3 kopper. Tenker at det går fint....

I dag får jeg besøk av ei venninne, tenkte å lage middag til oss og kanskje lage boller eller vaffler med lillejenta:) Hun sto ikke opp før nærmere halv 8!:-D Lage lyder rundt 6, men sovna igjen:-D That's a first;-) Nå sover hun kvilen sin mens jeg skal drikke te og se pointless på tv:)

Så koselig med besøk :)

Jeg drikker som regel 5-6 kopper te om dagen pluss kaffe. Litt vel mye koffein så har kutta ut alt og sparer koffeindosa til et par glass cola zero på kvelden. Vet det er mange teslag på helsekosten som er koffeinfri så får kikke litt ekstra der i dag...

Back
Topp