Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, det er godt med litt fornyelseHerlig. Jeg var i går, godt med en shine av og til. Kose deg, og nyte det
![]()

Kjekt med en kose dag innimellomJa, det er godt med litt fornyelseTakk, jeg hadde det supert! Og etterpå møtte jeg mamma på kafé
![]()
Så heldig du er som kjenner spark så ofteI dag har jeg vært litt bekymret pga lite sparking. Han har jo vært så aktiv og har kjent sterke spark omtrent dagen lang i ca 3 uker. Og i dag har jeg måttet dyttet i han for at han skulle dytte tilbake. Håper han har det bra <3 mulig han har vært lat fordi jeg bare har lagt på sofaen i to dager?
Jeg hadde heller ikke vært så bekymret, enig at han ligger nok bare vendt en annen vei hvor du ikke kan kjenne han så godt. Jeg er 17+2, og vet ikke om jeg enda kjenner liv engang. Spør jordmor/ lege om hva du kan forvente nå hvis du er veldig bekymret......I dag har jeg vært litt bekymret pga lite sparking. Han har jo vært så aktiv og har kjent sterke spark omtrent dagen lang i ca 3 uker. Og i dag har jeg måttet dyttet i han for at han skulle dytte tilbake. Håper han har det bra <3 mulig han har vært lat fordi jeg bare har lagt på sofaen i to dager?
I dag skal jeg tilbringe litt tid med (far)mor og bror. Vi skal spise spekkesild til middagGod morgen jenter.
Planer for dagen? Vi skal i barneselskap i ettermiddag, så må opp å kjøpe presang etterhvert.
Hørtes koselig utI dag skal jeg tilbringe litt tid med (far)mor og bror. Vi skal spise spekkesild til middagOg det blir siste dagen jeg ser lillebror før han drar sørover igjen. Får sedd han når jeg drar sørover en langhelg i oktober, neste gang blir nok ikke før i januar. Det er leeeenge til
![]()
. Bor han sør i landet, eller sør i verden?Misunnelig! 2 uker igjen for min del1 time igjen til ULjippi!!
![]()
Ja da bor dere et godt stykke fra hverandre. Da er det ikke enkelt å treffes så ofte.... Håper dere får en fin dag sammen i dag daHan bor i Stavanger og vi bor i Narvik, føles som det er en halv jordklode mellom oss![]()

Heldig du er da. Jeg skal på tirsdag, så ikke sååååå veldig lenge til for meg også. Du får ha en oppdatering ul1 time igjen til ULjippi!!
![]()
Kjekt med venninnebesøk da. Jeg skal i forening i kveld, så det blir kjekt. Jeg drikker fremdeles kaffe, drakk 1-2 liter før pr dag, men nå ca 2-3 kopper. Tenker at det går fint....I dag får jeg besøk av ei venninne, tenkte å lage middag til oss og kanskje lage boller eller vaffler med lillejentaHun sto ikke opp før nærmere halv 8!:-D Lage lyder rundt 6, men sovna igjen:-D That's a first;-) Nå sover hun kvilen sin mens jeg skal drikke te og se pointless på tv
Apropo te, så drikker jeg den samme teen jeg pleier, altså grønn svart eller hvit med smak. Tenker det går fint så lenge jeg ikke drikker like mye som jeg pleide (opp til 5 store kopper til dagen) ;-)
Så koselig med besøkI dag får jeg besøk av ei venninne, tenkte å lage middag til oss og kanskje lage boller eller vaffler med lillejentaHun sto ikke opp før nærmere halv 8!:-D Lage lyder rundt 6, men sovna igjen:-D That's a first;-) Nå sover hun kvilen sin mens jeg skal drikke te og se pointless på tv
Apropo te, så drikker jeg den samme teen jeg pleier, altså grønn svart eller hvit med smak. Tenker det går fint så lenge jeg ikke drikker like mye som jeg pleide (opp til 5 store kopper til dagen) ;-)