Skravletråd

Det er sykt mye penger :eek: å så blir han sur på meg fordi jeg spørr når jeg får bidraget! For han mener det er barna sine penger. Men gad det skal gå til barna. SFO, mat, klær aktiviteter ol.. Å det er det jo kun meg som betaler på. Han bare krever at de skal ditt p datt

Herlighet jeg hadde blitt kjempefrustrert og sint! Håper nav kan sette høyere trekk da eller noe! Håpløst!

Hehe samme her, samboeren min elsker det sterkt, men det gjør ikke jeg.. Kan godt være litt altså :) Men ungene liker det jo heller ikke så sterkt så da får han ha på ekstra krydder selv :) Ligger nok litt i genene for han da, mor er fra brasil.
åh skjønner. ikke så rart han liker det sterk da gjerne nei..liker det litt sterk selv assa, men finnes grenser og må jo tenke på guttungen:D

Åh blir spennende med første dagen! Lykke til!

Her er det ikke store planene ennå. Tenkte jeg skulle hjelpe litt I hagen til svigermor hvis været holder - hun har ikke helse/ork til det selv. Senere skal visst gutta på kamp..

Nja, vi har en liste på 5 navn som ofte kommer igjen (eller som ene ikke helt vil slippe taket på) - så har blitt enige om å avvente litt - evt se om vi ikke finner noe som passer bedre inn mot fødsel :/

Ikke alltid enkelt når han v
Ikke vil ha navn som er på top 20lista og jeg krever at det også skal klinge greit på fransk :P
Hehe, nei det er utfordrende når man ikke er helt enige! Jeg tenkte at vi skulle gjøre et kompromiss med dobbelt navn, men så var det det at jeg ikke synes "hans navn" klinger bra sammen med noe egentlig:P

Tusen takk:) Nå er han der litt alene, men skal hente han igjen om en times tid tror jeg. Han blir så innmari fort lei seg med en gang han ikke føler seg inkludert sosialt, så håper han får holde følge med jentene han lekte sammen med da jeg gikk.
Krysser fingrene for det :) :)

Hehe, nei det er utfordrende når man ikke er helt enige! Jeg tenkte at vi skulle gjøre et kompromiss med dobbelt navn, men så var det det at jeg ikke synes "hans navn" klinger bra sammen med noe egentlig:P
Vi har blitt enige om å ikke bruke dobbeltnavn (bruker mitt etternavn og hans som mellomnavn) - vil helst unngå at det blir for tungt

Er det bare meg, eller har andre det å slik? At når du står opp tar du på deg kose klær og så våkner du og slikt før du går å skifter til det du skal ha på deg den dagen og ordner deg (hår,sminke) eller står dere opp og går rett I klar for ut av huset looken?

Jeg dusjer og sminker meg når jeg står opp, for det er sånn jeg føler meg vel rett og slett :) Det er ikke mye jeg sminker meg, tar som regel ikke på maskara en gang hehe.. (farger vipper gjevnlig da og bruker vippetang) men sånn litt :) Så kan jeg godt gå videre i pysjbuksa! men da er det bare å bytte klær som skal til før jeg kan gå ut noe sted :)

Back
Topp