Har hatt lyst på vårruller en stund nå... men finner ikke de jeg liker best :/ (husker ikke hvor jeg fant dem...)egentlig fikk jeg lyst på kinamat i dagplutselig sånne lyster som dukker opp
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har hatt lyst på vårruller en stund nå... men finner ikke de jeg liker best :/ (husker ikke hvor jeg fant dem...)egentlig fikk jeg lyst på kinamat i dagplutselig sånne lyster som dukker opp
![]()
Hehe ja det må være en delmå være en del nå liksom![]()
lurer litt på de 2 øverste og![]()
åh . kjedelig. er nok forskjellig fra sted til sted ja...kan ikke spise det jeg..Har hatt lyst på vårruller en stund nå... men finner ikke de jeg liker best :/ (husker ikke hvor jeg fant dem...)
hva alternativer har dere da+![]()
Hehe deler rare de der lystene våre altsåegentlig fikk jeg lyst på kinamat i dagplutselig sånne lyster som dukker opp
![]()
hehe jaHehe ja det må være en del![]()
lurer å på det
![]()
![]()
ja hehe veldigHehe deler rare de der lystene våre altså![]()
Åååh nammeohh, kom på vi har is i frysen..det hadde i grunn vært godt med en snart.
Åååh så herlig da <3 <3jaselvom han bryr seg mest om å treffe de igjen..spesielt farmor...han nevner henne hele tiden
bammam bammam roper han
![]()
ingen dere liker litt mer enn de andre hellerJohanna, Hannah, Emilie, Mathilde, Julie, Helena... .og mange fler haha! Har IKKE bestemt oss![]()
ja veldig. han sier bammam om farmorÅååh så herlig da <3 <3
Hehejeg må begynne sette av shoppingpenger til turen til paris![]()
nei bruker lite chilli. mannen får heller krydre...![]()
Hvis han skal ha drømme bilen, er det toppmodellen til tesla eller en poche 911 eller noe I den durenher er drømmebilen bmw 3 serie med full sport styling![]()
Å så svinger de jo så enormt fortja hehe veldig
Tusen takkHa en fin dag å masse lykke til![]()
en saftis på pinne fra hjemis. med jordbør og mangoÅååh nammehvilken da?
Hehe søtt kallenavn det daja veldig. han sier bammam om farmor![]()