Stemmer detDe er genrelt treg ja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Stemmer detDe er genrelt treg ja![]()
Ja for tror jeg trenger en hvil i dagHehe det må være herlig med litt fred da![]()
Ha en fin dag å masse lykke tilNei nå er det avgårde på SFO! Snakkes sikkert senereHa en fin dag alle sammen!
Nja, de kan jo kreve det inn for deg, kan de ikke?Stemmer dethehe ting tar uendelig lang tid :/ skulle ha printet ut å levert inn noe bidragspapirer å.. Han har jo ikke betalt bidrag dette året å det er litt kjipt å bare få 2000 av 6000 fra NAV. Men Hjelper neppe
Haha njaaa. finnes nok verre...men ille nokHehe det er nok ikke så ille![]()
Hehe godt å høreMannen har også lagt inn protest mot den ideen
Har mørkebrunt - litt kjedelig... har kjøpt inn svart hårfarge, men bør klippes først for best resultat...
Da er det jammen ekstra godt daJa for tror jeg trenger en hvil i dag
Åhh såpass. Det er jo enomt forskjell.. må de jo fikse!!Stemmer dethehe ting tar uendelig lang tid :/ skulle ha printet ut å levert inn noe bidragspapirer å.. Han har jo ikke betalt bidrag dette året å det er litt kjipt å bare få 2000 av 6000 fra NAV. Men Hjelper neppe
Hva med 1111? Så er du halvveis til målet de har satt for bilstolen (selv om du allerede har den)I dag må jeg ha 1000 innlegg vaffal![]()
Ja det r det helt klartDa er det jammen ekstra godt da![]()
Aldri likt kaffe jegDa var det satt på litt kaffe. hører med det![]()
te da ellr?Aldri likt kaffe jeg![]()
Joda det er de som gjør det.. Men de rir ikke den dagen de saler likevel .. Å han gidder jo ikke betale vis det ikke blir trukket direkte fra lønnaNja, de kan jo kreve det inn for deg, kan de ikke?
Har hatt det flere ganger før - ironisk nok har faren min kullsvart, men arvet brunfargen fra mamma :/Hehe godt å høre![]()
Svart syns jeg kan være kult...men tørr ikke selv![]()