Skravletråd

Off off off.. Sykt mye penger...gaaad for en kødd!!
Det er sykt mye penger :o å så blir han sur på meg fordi jeg spørr når jeg får bidraget! For han mener det er barna sine penger. Men gad det skal gå til barna. SFO, mat, klær aktiviteter ol.. Å det er det jo kun meg som betaler på. Han bare krever at de skal ditt p datt

Jo.. Han skylder meg godt over 100 000 vis det ikke er 200 i bidrag.. Å han skylder meg også 65 000 for bilen som jeg måtte betale. Men når han aldri betaler så vokser jo gjelden bare, å når de har trekk så betaler han ikke mer enn han må. Så betaler aldri ned på det lånet
Han har kanskje andre trekk løpende?

Ville gjort det ja - (eventuelt minne dem på at satser for livsopphold er satt ned siden i fjor, tjener han det samme bør han kunne betale riktig beløp?). Er jo ikke noen grunn for at du ikke skal få riktig beløp!
Nei det er ingen grunn til det. Han fikk sparken fra den andre jobben da. Så var arbeidsledig litt. Men fikk ny jobb i april. Likevel så har de enda ikke kommet igang med trekk

Nei det er ingen grunn til det. Han fikk sparken fra den andre jobben da. Så var arbeidsledig litt. Men fikk ny jobb i april. Likevel så har de enda ikke kommet igang med trekk
Arf... kjedelig når man må gå bak å passe på at ting blir gjort..
Og synd at det skal være så vanskelig ><

Men du er kvitt ham og har jo en fantastisk mann den dag I dag - det hjelper jo en del ;)

Er det bare meg, eller har andre det å slik? At når du står opp tar du på deg kose klær og så våkner du og slikt før du går å skifter til det du skal ha på deg den dagen og ordner deg (hår,sminke) eller står dere opp og går rett I klar for ut av huset looken?

Back
Topp