rart folk kan slippe unna sånn:O:OJa det er det jammen :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
rart folk kan slippe unna sånn:O:OJa det er det jammen :/
Så kultHan liker krydret mat, men må ikke være for sterk. liker kylling tandorri og tacokjøttdeig for eks hehe
Det er sykt mye pengerOff off off.. Sykt mye penger...gaaad for en kødd!!
Han har kanskje andre trekk løpende?Jo.. Han skylder meg godt over 100 000 vis det ikke er 200 i bidrag.. Å han skylder meg også 65 000 for bilen som jeg måtte betale. Men når han aldri betaler så vokser jo gjelden bare, å når de har trekk så betaler han ikke mer enn han må. Så betaler aldri ned på det lånet
Ikke så glad i kremHelt enig![]()
Veldig gøy. Gled deg til nurket er 4mnd og man kan begynne med smaksprøver av frukt osv.Så kultmorsomt å se hva de liker og ikke liker egentlig ^-^
Nei det er ingen grunn til det. Han fikk sparken fra den andre jobben da. Så var arbeidsledig litt. Men fikk ny jobb i april. Likevel så har de enda ikke kommet igang med trekkVille gjort det ja - (eventuelt minne dem på at satser for livsopphold er satt ned siden i fjor, tjener han det samme bør han kunne betale riktig beløp?). Er jo ikke noen grunn for at du ikke skal få riktig beløp!
Ikke jeg heller.. kvalmende!Ikke så glad i krem![]()
Jeg er med på den 1111hehe...ja...gi meg en utfodring så se om jeg klarer det?? antall innlegg altså??
![]()
Hehe ja det er bedre detnei bruker lite chilli. mannen får heller krydre...![]()
Arf... kjedelig når man må gå bak å passe på at ting blir gjort..Nei det er ingen grunn til det. Han fikk sparken fra den andre jobben da. Så var arbeidsledig litt. Men fikk ny jobb i april. Likevel så har de enda ikke kommet igang med trekk
Hehe. ok artigJeg er med på den 1111hehe det må være ett bra mål for deg
![]()
Ja hehe.Hehe ja det er bedre det![]()
Ikke sant :/.. Men vill heller ha ryggen min klar jeg .. Hadde aldri takklet å hatt en så ustabil økonomi :/rart folk kan slippe unna sånn:O:O
Det har han garantert.Han har kanskje andre trekk løpende?
Ikke sant :/.. Men vill heller ha ryggen min klar jeg .. Hadde aldri takklet å hatt en så ustabil økonomi :/
Jepp det er såIkke jeg heller.. kvalmende!
Liker du ikke bløtkake da vel?Jepp det er så![]()