Skulle ha vert på NAV å levert sykemeldingen jeg fikk i går. Men skal opp til sentrum i morgen å handle.. Tror dere jeg kan ta å levere den da ? Så jeg slipper to turer? Eller burde jeg gjøre det i dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen alle sammenhåper alle har sover godt
![]()
God morgen! Sovet godt her i alle fallHva med dere?
God morgenSovet godt?
Absolutt - så går det jo an å få det akkurat som man vil på den måtenEr veldig greit med maskin jaklipper både mann å sønn med det
sparer fort noen kroner på det ja
![]()
God morgenSamme her
Han sov til halv 8 i dag og
yayy..deilig.
Ikke santAbsolutt - så går det jo an å få det akkurat som man vil på den måten![]()
Skulle ikke se noe problem I det, det viktigste er vel at de får denSkulle ha vert på NAV å levert sykemeldingen jeg fikk i går. Men skal opp til sentrum i morgen å handle.. Tror dere jeg kan ta å levere den da ? Så jeg slipper to turer? Eller burde jeg gjøre det i dag?
Ja jeg tenker å detSkulle ikke se noe problem I det, det viktigste er vel at de får den![]()
Jeg sender over det de har meldt herNei!! Her ser det ut te å lysne, å jeg som hadde gledet meg til en dag med regn!![]()
Har alltid fått beskjed om å levere "så fort so mulig", men har selv levert en dag etter. Går sikkert helt fint ^'^Skulle ha vert på NAV å levert sykemeldingen jeg fikk i går. Men skal opp til sentrum i morgen å handle.. Tror dere jeg kan ta å levere den da ? Så jeg slipper to turer? Eller burde jeg gjøre det i dag?
Huff, synd du skal være så plaget...:/ Når kal du til fysio nå?Den var fin helt til levering på SFO som innebærer gåing :/.. Men har fått dusjet, levert de små å satt på en maskin med klærnå har stumpen inntatt sofaen
Din da? Fri i dag?
Hihi. frisøren min har hatt ferieHehe det er ikke bare bareskulle å ha vert der å klippet meg :/ men får vente litt
![]()
Det blir jo to dager etter :/ men det er jo ganske kjapt?Har alltid fått beskjed om å levere "så fort so mulig", men har selv levert en dag etter. Går sikkert helt fint ^'^
Så deilig med fint vær. Ok her nå også, men meldt regnGod morgendigg å våkne når det er sol ute ^-^ *happy*
Vernepleier i bofelleskap for psykisk utviklingshemmede.Hekler babyteppeHvor jobber du?
Takker og bukker for detJeg sender over det de har meldt heringen problem det
hehe
HeheHaha, jeg og!! Må se å få kommet meg til frisøren snart jeg og![]()
Hehe jaja...langt hår og ikke farget?Er over halvannet år siden jeg sist var hos frisør![]()