Da ser jeg på apoteket I morraJa det tror jeg jaFikk en av mamma en gang.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da ser jeg på apoteket I morraJa det tror jeg jaFikk en av mamma en gang.
Da har vi vært og levert eldstemann på sfoDet gikk fint, men han syns nok det var litt skummelt
Siden vi flyttet for ikke så lenge siden har han jo ikke gått i barnehage her og kjenner derfor ingen. Men han har jo aldri hatt problemer med å få venner før, så jeg tror det vil gå veldig bra. Men så klart skummelt og spennende
![]()
haaha ja...Tatt meg en kopp kaffe og lest igjennom alt dere har skravlet siden vi gikk, det var litt![]()
Høres ut som vår hageLillegutt tar seg en lur og gubben ordner litt i hagen. Hagen vår ligger i en skråning og har en del fjell så han ville få vekk gresset ytterst på fjellet og heller blottlegge fjellet mer, for det er så vanskelig å klippe der når det er bratt i tillegg..
Sikkert skummelt og spennende for han på samme tid ja![]()
Åååh de var pene de åHer er våre to. Den langhåra (tunge) heter Bernt (don't ask ^-^) og den lille lettvekteren er Tigrus![]()
middag i dag?
Blomkålsuppe med bacon og baguetterBlir spennende å se daMå handle litt i dag, men ikke for mye for får matkasse i dag og...
Det skjønner jeg godtJa blir spennende å høre hvordan dagen har gått![]()
Blomkålsuppe med bacon og baguetter![]()
Hvor får du matkassa di I fra ?![]()
Åh, er dere fornøyd??Det er kjempegodt!!
Vi får fra Adams matkasse
Åh, er dere fornøyd??
sambo ønsker seg dobbelt kjøleskap. Det får bli når vi pusser opp kjøkkenet![]()
Kjøpte nytt når vi pussa opp kjøkkenet for 2 år siden, fikk trumfet igjennom vanlig kjøleskap, er vel ca 180 høyt og bare kjøleskapEr det vi har - elsker det!
Men blir fort fullt likevel når man forbereder ting.
Tanten min har tre kjøleskap og selv da...![]()
Ja veldig godtSå kjekt![]()
Herregud...tror snart arbeidere oppe river ned huset!!!!
Åååh så deiligVi har stoort kjølerom![]()
ja, så blir spennende og se hvordan denne arbeidsuken blir.Så bra, hørtes lurt ut![]()