Tatt meg en kopp kaffe og lest igjennom alt dere har skravlet siden vi gikk, det var litt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tatt meg en kopp kaffe og lest igjennom alt dere har skravlet siden vi gikk, det var litt![]()
Hvordan maskin har du?Kaffen var ikke sååå veldig god.. Fikk kaffemaskin av svigermor til bursdagen min og fikk med en drøss av kapsler og ikke alle som er like gode. Liker veldig godt den som heter kaffe latteMen den var det tomt for nå..
Kanskje ikke så dumt med sokk - men mine bare river de av ><Nå har han slikka så mye at det nesten er hvitt, eller slik vi blir på fingrene når de er forlenge I vann. Vurderer å smøre å så ta på baby sokk, så den sitter litt høyre opp.
Hvordan maskin har du?
Har deltatt I 3 stkHvordan spilltråd er det da?
Kjempehyggelig med pappaen min på besøk i gårNå blir det lenge til vi ser han igjen for han skal en mnd på ferie
Det var ikke dumt, kjøper man det på apoteket ?Kanskje helt dumt forslag, men hva med plasterspray? Så får han ikke kommet til
Det var ikke dumt, kjøper man det på apoteket ?![]()
Ååååh herlige pusen ♡
Her er våre to. Den langhåra (tunge) heter Bernt (don't ask ^-^) og den lille lettvekteren er Tigrus![]()
Jupp, litt etter 14. Er vi heldige har de trukket og ordnet for august samtidigLista oppdateres igjen rundt kl 14 da kanskje?
Jupp, litt etter 14. Er vi heldige har de trukket og ordnet for august samtidig![]()
Ja det kan bli spennende ^-^ er på besøk, så ikke vi som bestemmer egentlig. Men er visst vi som skal kjøre svigermor inn for å få handlet ds noen har lånt bilen hennes.middag i dag?
Ja det kan bli spennende ^-^ er på besøk, så ikke vi som bestemmer egentlig. Men er visst vi som skal kjøre svigermor inn for å få handlet ds noen har lånt bilen hennes.
Så kanskje vi kan styre valget litt? Spiser vel det meste uansett ^-^