Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Uff nei jeg får komme meg av gårde til jobbenfryktelig lyst til det akkurat nå
![]()
Ja det kan du sien skal ikke være borte lenge før sidene flyr
![]()
Lykke til I dag. Det går sikkert kjempe bra![]()
![]()
Vi har Nissan almera som personbil nå, gubben kjøpte ny woldsvagen amarok I oktober I fjord, før det hadde han en rexton så er ikke uvant med stor bil. Blir bare ikke fortrolig med kameraet I den nye bilenVar skeptisk i starten, men bilen mannen har valgt virker så lang så ble fort praktisk (vi gikk fra den minste til Kia - en drøm å rygge - til en "enorm" Honda.. tok litt tid å bli vant til)
Herrefred. Skal bli spennende med jobb når man såvidt klarer å kle segfikk ikke foten oppi buksa
Etter noen forsøk så gikk fet heldigvis men
Sitter nå hvertfall her å venter på å begynne
Han likte det ikke, så ble bare krem, får smøre mer når han har sovna
Er jo ungen min det![]()
![]()
![]()
Er vel uansett bedre å kunne det på "gamlemåten" enn å være avhengig av ny teknologiVi har Nissan almera som personbil nå, gubben kjøpte ny woldsvagen amarok I oktober I fjord, før det hadde han en rexton så er ikke uvant med stor bil. Blir bare ikke fortrolig med kameraet I den nye bilen![]()
Ja da går det unna, men er lettere å nå målet ved å delta I de spilltrådene![]()
Er sånn hvor man svarer på spørsmål - har/hadde de på teminforumet også, men ble vel borte i mylderet. Er vel under Medlemsaktiviteter. Lek og konkurranserHvordan spilltråd er det da?
Nå har han slikka så mye at det nesten er hvitt, eller slik vi blir på fingrene når de er forlenge I vann. Vurderer å smøre å så ta på baby sokk, så den sitter litt høyre opp.Håper han blir frisk og rask igjen snart![]()
Hadde jeg å gjort detEr vel uansett bedre å kunne det på "gamlemåten" enn å være avhengig av ny teknologi
Brukte en uke på å teste det ut ordentlig. Kjørte til en tom parkering og testet kameraet ut der på forskjellige kanter, høyder og avstand før det pep..*nerd*
Nå har han slikka så mye at det nesten er hvitt, eller slik vi blir på fingrene når de er forlenge I vann. Vurderer å smøre å så ta på baby sokk, så den sitter litt høyre opp.