Skravletråd

Gaaaahh... klarte ikke å styre unna... "spionerte" på jobbmailen >< snakk om å ikke klare å slippe taket :(

Var skeptisk i starten, men bilen mannen har valgt virker så lang så ble fort praktisk (vi gikk fra den minste til Kia - en drøm å rygge - til en "enorm" Honda.. tok litt tid å bli vant til)
Vi har Nissan almera som personbil nå, gubben kjøpte ny woldsvagen amarok I oktober I fjord, før det hadde han en rexton så er ikke uvant med stor bil. Blir bare ikke fortrolig med kameraet I den nye bilen :)

Herrefred. Skal bli spennende med jobb når man såvidt klarer å kle seg :eek: fikk ikke foten oppi buksa :eek:
Etter noen forsøk så gikk fet heldigvis men :p
Sitter nå hvertfall her å venter på å begynne

Haha det får ikke jeg heller! Må sette meg på dolokket :)

Men håper det går bra likevel, du kan vel sitte ganske mye i det minste?

Vi har Nissan almera som personbil nå, gubben kjøpte ny woldsvagen amarok I oktober I fjord, før det hadde han en rexton så er ikke uvant med stor bil. Blir bare ikke fortrolig med kameraet I den nye bilen :)
Er vel uansett bedre å kunne det på "gamlemåten" enn å være avhengig av ny teknologi ;)

Brukte en uke på å teste det ut ordentlig. Kjørte til en tom parkering og testet kameraet ut der på forskjellige kanter, høyder og avstand før det pep..*nerd*

Da har vi vært og levert eldstemann på sfo :) Det gikk fint, men han syns nok det var litt skummelt :) Siden vi flyttet for ikke så lenge siden har han jo ikke gått i barnehage her og kjenner derfor ingen. Men han har jo aldri hatt problemer med å få venner før, så jeg tror det vil gå veldig bra. Men så klart skummelt og spennende :)

Tatt meg en kopp kaffe og lest igjennom alt dere har skravlet siden vi gikk, det var litt :P

Kaffen var ikke sååå veldig god.. Fikk kaffemaskin av svigermor til bursdagen min og fikk med en drøss av kapsler og ikke alle som er like gode. Liker veldig godt den som heter kaffe latte :) Men den var det tomt for nå..

Lillegutt tar seg en lur og gubben ordner litt i hagen. Hagen vår ligger i en skråning og har en del fjell så han ville få vekk gresset ytterst på fjellet og heller blottlegge fjellet mer, for det er så vanskelig å klippe der når det er bratt i tillegg..

Håper han blir frisk og rask igjen snart :)
Nå har han slikka så mye at det nesten er hvitt, eller slik vi blir på fingrene når de er forlenge I vann. Vurderer å smøre å så ta på baby sokk, så den sitter litt høyre opp.

Er vel uansett bedre å kunne det på "gamlemåten" enn å være avhengig av ny teknologi ;)

Brukte en uke på å teste det ut ordentlig. Kjørte til en tom parkering og testet kameraet ut der på forskjellige kanter, høyder og avstand før det pep..*nerd*
Hadde jeg å gjort det :)

Kjempehyggelig med pappaen min på besøk i går :) Nå blir det lenge til vi ser han igjen for han skal en mnd på ferie

Nå har han slikka så mye at det nesten er hvitt, eller slik vi blir på fingrene når de er forlenge I vann. Vurderer å smøre å så ta på baby sokk, så den sitter litt høyre opp.

Kanskje helt dumt forslag, men hva med plasterspray? Så får han ikke kommet til

Back
Topp