Skravletråd NY!!!

De er 3 og 6 år.
Joda, både veranda og hage, med lekestue, sandkasse og trampoline.
Gjerdet inn og med hekk rundt også, så er ingen som kommer inn dit heller..
Skjønner det bare ikke..

Hmm så rart, har de ingen grunn for hvorfor de ikke vil være alene ute heller?

Hmm så rart, har de ingen grunn for hvorfor de ikke vil være alene ute heller?
Nja. Hun yngste kunne nok vært ute en liten stund men.

Eldste ble nok litt skremt av noe i bhg, for de har fått lov til å leke alene utenfor gjerdet i den lille skogen utenfor. Så hadde vel politiet snakket med styrer om at de burde holde oppsyn hele tiden eller noe. Dette hadde bhgpersonalet klart å si på en utrolig dum måte; at noen mennesker var slemme og at de ikke kunne leke alene... :rolleyes:
Så da ble han redd for å være alene i hagen også :confused:

Og han som endelig begynte å tørre det, for han har ikke turt før heller. Så vi må nå begynne på nytt igjen...
Vi får bare jobbe med saken ;-)

Nja. Hun yngste kunne nok vært ute en liten stund men.

Eldste ble nok litt skremt av noe i bhg, for de har fått lov til å leke alene utenfor gjerdet i den lille skogen utenfor. Så hadde vel politiet snakket med styrer om at de burde holde oppsyn hele tiden eller noe. Dette hadde bhgpersonalet klart å si på en utrolig dum måte; at noen mennesker var slemme og at de ikke kunne leke alene... :rolleyes:
Så da ble han redd for å være alene i hagen også :confused:

Og han som endelig begynte å tørre det, for han har ikke turt før heller. Så vi må nå begynne på nytt igjen...
Vi får bare jobbe med saken ;-)

Da skjønner jeg jo at han syntes det er ekkelt, de kunne jo sagt det på en helt annen måte i bhg da... Får jo håpe han snart vil leke ute uten voksne snart da, så mye greiere for han og om han kan kose seg ute om du skulle ha fiksa noe inne :)

Her vil ikke ungene være alene ute :-o
Skjønner ikke hvorfor :-o

Min fireåring elsker å være ute, og har nå en en mnd eldre venninne som er her i helgene i nabohuset, de driver og pusser opp før de flytter inn. så hun er ute (og noe inne hos henne) dagen lang.

Eldstemann er noe mer av en sofagris og må motiveres noe mer, men også han har kost seg ute, både sammen med oss og med de to jentene.

De er 3 og 6 år.
Joda, både veranda og hage, med lekestue, sandkasse og trampoline.
Gjerdet inn og med hekk rundt også, så er ingen som kommer inn dit heller..
Skjønner det bare ikke..

Mine er 4 og 6, vi har hage med (enkel) lekestue, sandkasse, klatre/huskestativ og trampoline, dog ikke noe gjerde, hekk bare langs en side og der er det åpning inn i nabohagen (der nevnte fire år gamle venninne flytter inn i sommer)

Men vi bor helt i enden av en bindvei, her er det trygt selv om det er åpent

35 innlegg bart Knertehern på siste liste.
Jeg må skravle 35 innlegg MER ENN HENNE, det blir vel ikke helt lett, men jeg tror det var 50 i morges, så så langt går det da rette veien....

Jeg må skravle 35 innlegg MER ENN HENNE, det blir vel ikke helt lett, men jeg tror det var 50 i morges, så så langt går det da rette veien....
Imponert Sara!
Må sjekke min status også..

I mårra skal vi på handletur i Sverige vi:) i finværet;D

Bort altfor langt fra sverige til at det er aktuelt, men lurer på en tur på Hageland.

Vi skal i alle fall på dino adventure og ri på dinosaurer.

Jada det går rette veien det ;) Så det er fult mulig å ta meg igjen nå :)

Imponert Sara!
Må sjekke min status også..

Jeg driver jo altså å kjemper meg opp fra den kjipe 11. plassen til TOPP 10

JEg mangler 100 innlegg på 2500 så det er ikke noe prblem, sprøsmåplet er om jeg kommer meg over henne

Jada det går rette veien det ;) Så det er fult mulig å ta meg igjen nå :)

Ja, det er jo det, så lenge jeg skravler med andre enn bare deg :)
(og du må gjerne sove, være sosial, pakke til ferien din eller sånne ting... og med tanke opå nevnte ferie helst ikke føde. Når er egentlig TERMIN? Ikke velkommen mellom 2 og 20 juli vet jeg, men hva er terminen?)

Back
Topp