Ja da blir det kamp helt til døra ;-)35 innlegg bart Knertehern på siste liste.
Jeg må skravle 35 innlegg MER ENN HENNE, det blir vel ikke helt lett, men jeg tror det var 50 i morges, så så langt går det da rette veien....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja da blir det kamp helt til døra ;-)35 innlegg bart Knertehern på siste liste.
Jeg må skravle 35 innlegg MER ENN HENNE, det blir vel ikke helt lett, men jeg tror det var 50 i morges, så så langt går det da rette veien....
Trenger en sånn tur innimellom ;-)I mårra skal vi på handletur i Sverige vii finværet;D
Relevant fare for detJa da blir det kamp helt til døra ;-)
Får vente litt til så slipper du dysmaturt barn
Ja det er kjedelig :-(Huff. Kjedelig at den feberen skal komme krypende tilbake hver kveld. Ble det IKEA i dag da?
Ja jeg skjønner han jo. Men vi har snakket om at det ikke kommer noen opp i vår hage, og han vet jo det...
Jeg skrev en mail til bhg om at han hadde blitt redd, så de snakket med ungene igjen.
Problemet var jo at dette hadde de sagt mange uker i forveien uten at vi foreldre var informert om at politiet hadde vært i kontakt :-o
Joda, de har jo vært under oppsyn også, av de voksne på innsiden av gjerdet. Men nå må de voksne være med på utsiden. Greit det altså, men blir jo litt ekkelt når politiet går litt rundt grøten og du får inntrykk av at det har skjedd noe spesielt der liksom...Å så dumt at det ble sagt sånn damen bra at politet sa ifra for barna skal jo alltid være under oppsyn når de er i barnehagen
![]()
Ja det er kjedelig :-(
Ja ble ikea, og hun har vært i storform helt til hun la seg. Vært endel urolig igjen også. Jeg heiv meg på apoteket kl 17 for å kjøpe mer paracet smeltetablett. For hun nekter flytende og stikkpille. Men den smeltetabletten var ok.
Så får vi se om vi må ty til det i natt og..
Jeg synes ikke det har vært noe problem egentlig, har bare vært de eldste, altså skolestarterne som har fått lov, rett utafor i skogen. Ingen bilvei eller noe utenfor.I bhg bør de slett ikke få leke utenfor gjerdet uten en voksen der nei, men det handler om at de har betalt for å ta vare på våre barn. Hjemme er noe annet og opp til hver enkelt forelder utfra kjennskaptil eget barn, eget uteområde og de avtaler en har med barnet.
Jeg hadde ikke godtatt min datter på fire utenfor gjerdet i bhg uten en voksen, men har null problem med å la henne være ute alene her. I fjor mptte broren vøre ute for at hun fikk lov uten voksen, i år får hun lov selv
Ja vi burde fått info, og det skrev jeg også. Regner med de tok det til etterretning ;-)Det syntes jeg er litt dårlig, de burde informert foreldrene om en slik ting syntes jeg. Men det er ikke lett når de har blitt redd for noe, da tar det gjerne litt tid før de kommer over det...
Ja vi burde fått info, og det skrev jeg også. Regner med de tok det til etterretning ;-)
Ja her er vi det vandrende apotek; vanlig til oss voksne, flytende til storebror og smeltetablett til frøknaDe smeltetablettene får eldste også, men han liker ikke smaken da. Han tar greit flytende, men skal jo ha halve flaska på en dag, så det var greit å få ham over på noe annet.
Jeg synes ikke det har vært noe problem egentlig, har bare vært de eldste, altså skolestarterne som har fått lov, rett utafor i skogen. Ingen bilvei eller noe utenfor.
Det handler om å få litt ansvar selv også når de snart skal ferdes på skolevei alene. Så jeg har ikke sett på det som noe problem her.
Ja her er vi det vandrende apotek; vanlig til oss voksne, flytende til storebror og smeltetablett til frøkna
Men ja, disse store må jo ha så mye av den flytende :-o
Ja han må vel følges en stund iallefall. Eller så skal vi prøve å få til en avtale med den andre gutten fra bhg.Hos oss er det også en skog uten bilvei, men derimot en gangvei, rett ned til fjæra. Der får naturlig nok ingen leke alene.
Her ferdes vel ingen førsteklassinger på skolevei alene heller, de følges av eldre søsken de få som går, de fleste kjøres på skolen. Men det var jo litt merkelig å levere ham der, skolen har ingen gjerder. Derimot brukte de de første dagene på å gå opp grensene rundt skolen og gjøre det helt klart hvor det var og ikke var lov å gå da. De er jo skoleunger. Det går bra det.
Så å øve med skolestartere er jo sånnsett ikke dumt, men likevel ikke noe jeg mener det er greit at de gjør uten at foreldre har godkjent det i alle fall. Det er jo brudd på det man normalt forventer i bhg. (hos oss får skolesarterene gå ut fra garderoben før en voksen blir med ut, mens de kler på de mindre, men må holde seg å¨området rett utenfor, ikke gå ned på andre siden av huset der de fleste lekeområdene er)
Hihi, ja er en del mer her ogDet at vi har tre typer paracet, og to med ibux (flytende og vanlig) er liskom ikke det som fyller reiseapoteket vårt.
Sleng derimot på ei pustemaske eller to til astmaunger, smeltetabletter av allergipiller, noe nesespray og øyedråper til 2-3 familiemedlemmer, noe kortisonkremer sånn i tilfelle det skulle trenges, samt det mer vanlige reiseapoteket med sårrens, plaster og denslags, så... har vi med oss litt ja.
Hihi, ja er en del mer her og
Og så tåler storebror bare nexcare plaster, så det må også med
Apropos det, den typen plaster er vanskelig p få tak i om dagen, så lurer på hva vi skal gjøre om det ikke finnes mer :-o
Ja det er kjedelig :-(
Ja ble ikea, og hun har vært i storform helt til hun la seg. Vært endel urolig igjen også. Jeg heiv meg på apoteket kl 17 for å kjøpe mer paracet smeltetablett. For hun nekter flytende og stikkpille. Men den smeltetabletten var ok.
Så får vi se om vi må ty til det i natt og..
Ja det skjønner jeg godt.Joda, de har jo vært under oppsyn også, av de voksne på innsiden av gjerdet. Men nå må de voksne være med på utsiden. Greit det altså, men blir jo litt ekkelt når politiet går litt rundt grøten og du får inntrykk av at det har skjedd noe spesielt der liksom...