Skravletråd NY!!!

Fikk ikke quota innlegget til meg.

Joda, frøkna sov godt resten av natta, og har vært i god form i dag bortsett fra hosten.
Men hun fikk feber igjen i ettermiddag... 38.8 før hun la seg nå.. Merkelige greier det der..

Huff. Kjedelig at den feberen skal komme krypende tilbake hver kveld. Ble det IKEA i dag da?

Ja, det er jo det, så lenge jeg skravler med andre enn bare deg :)
(og du må gjerne sove, være sosial, pakke til ferien din eller sånne ting... og med tanke opå nevnte ferie helst ikke føde. Når er egentlig TERMIN? Ikke velkommen mellom 2 og 20 juli vet jeg, men hva er terminen?)

Jeg har sovet på dagen i dag :P så var jeg vel litt sosial når pappa var innom :P jeg er ferdig med å pakke haha

19 juli så det er 3 uker igjen til termin :)

Jeg har sovet på dagen i dag :p så var jeg vel litt sosial når pappa var innom :p jeg er ferdig med å pakke haha

19 juli så det er 3 uker igjen til termin :)

Mao er det ikke prematurt lenger nå da. Det er jo greit å ha med seg, men en dag eller to på overtid er du altså mest happy for,
Sovet på dagen har jeg også gjort, veldig nødvendig og godt

Deilig lørdags kveld :) dagens trening er gjort. Skittentøys kurven begynner å bli tom, og barn sover :)

Jeg driver jo altså å kjemper meg opp fra den kjipe 11. plassen til TOPP 10

JEg mangler 100 innlegg på 2500 så det er ikke noe prblem, sprøsmåplet er om jeg kommer meg over henne
Jeg har troa på deg, Sara!
Jeg må visst henge i selv, for jeg har falt ned fra 27. til 28. plass. Jeg SKAL være blant topp 30

Mao er det ikke prematurt lenger nå da. Det er jo greit å ha med seg, men en dag eller to på overtid er du altså mest happy for,
Sovet på dagen har jeg også gjort, veldig nødvendig og godt

Neida ikke prematurt og alt er fint med lillebror sa ul om mandagen så Sånn sett er det ikke noen krise :) men jeg gikk 13 dager over sist og forventer at jeg går ca 1 uker over denne gangen :P

Var veldig greit å sove litt så gikk tia litt og siden jeg sover så lite om natta så er det greit å ta litt søvn på dagen om jeg kan :)

Nja. Hun yngste kunne nok vært ute en liten stund men.

Eldste ble nok litt skremt av noe i bhg, for de har fått lov til å leke alene utenfor gjerdet i den lille skogen utenfor. Så hadde vel politiet snakket med styrer om at de burde holde oppsyn hele tiden eller noe. Dette hadde bhgpersonalet klart å si på en utrolig dum måte; at noen mennesker var slemme og at de ikke kunne leke alene... :rolleyes:
Så da ble han redd for å være alene i hagen også :confused:

Og han som endelig begynte å tørre det, for han har ikke turt før heller. Så vi må nå begynne på nytt igjen...
Vi får bare jobbe med saken ;-)

Å så dumt at det ble sagt sånn da :( men bra at politet sa ifra for barna skal jo alltid være under oppsyn når de er i barnehagen :)

Å så dumt at det ble sagt sånn da :( men bra at politet sa ifra for barna skal jo alltid være under oppsyn når de er i barnehagen :)

I bhg bør de slett ikke få leke utenfor gjerdet uten en voksen der nei, men det handler om at de har betalt for å ta vare på våre barn. Hjemme er noe annet og opp til hver enkelt forelder utfra kjennskaptil eget barn, eget uteområde og de avtaler en har med barnet.

Jeg hadde ikke godtatt min datter på fire utenfor gjerdet i bhg uten en voksen, men har null problem med å la henne være ute alene her. I fjor mptte broren vøre ute for at hun fikk lov uten voksen, i år får hun lov selv

Da skjønner jeg jo at han syntes det er ekkelt, de kunne jo sagt det på en helt annen måte i bhg da... Får jo håpe han snart vil leke ute uten voksne snart da, så mye greiere for han og om han kan kose seg ute om du skulle ha fiksa noe inne :)
Ja jeg skjønner han jo. Men vi har snakket om at det ikke kommer noen opp i vår hage, og han vet jo det...
Jeg skrev en mail til bhg om at han hadde blitt redd, så de snakket med ungene igjen.
Problemet var jo at dette hadde de sagt mange uker i forveien uten at vi foreldre var informert om at politiet hadde vært i kontakt :-o

Back
Topp