Fy, for en natt... :-( Treåringen har ropt og skreket i det som føles som timesvis i natt! Tørst, må på do, kjedelig å sove, mer tørst... Jeg gikk inn de første 3 gangen, sendte sambo den 4. gangen og så gikk jeg selv gang nr 5 og 6. Da var tålmodigheten fullstendig brukt opp for en trøtt og hormonell mor! Men stakkars ungen klaget også over vondt i bena hver gang vi var der inne og hun sliter nok med en del voksesmerter dessverre :-( Inngikk til slutt en avtale om at hun kunne ligge ved siden av meg om hun var helt stille og la seg til å sove. Hun sov resten av natten med et smil og munnen

Mannen sov som en stein! Og jeg som liker å ligge for meg selv og ikke helt klin inntil noen, har sovet på sengen siste 5cm med en unge oppå meg... Er sliten og har vondt i ryggen. Men alle andre har ihvertfall sovet godt, og det er (nesten) verdt det når man våkner og ser rett inn i et lykkelig smilende barneansikt

Halvsøster på samme rom som lillesøster har naturligvis også fått sove godt etter at bråkmakeren ble flyttet fra rommet deres...