Skravletråd NY!!!

Hvorfor trenger du ul?

Fordi jeg våknet av at det rant brunt blod ut av meg natt til onsdag, og fortsatt spotter brunt jevnt og trutt, og derfor ønsker meg bekrftelse på at det er liv i den lille i magen.

UL får jeg dog ikke før på tirsdag 30.6 så jeg har ordnet meg time hos jordmor på helsestasjonen i morgen 8.45, hun skal lytte etter hjertelyden så jeg håper å få litt ro i sjelen for helgen.

Og så har jeg besluttet at jeg må ha en hjemmedoppler dersom denne saken her skal drive å skremme meg slik hele tiden!

Fordi jeg våknet av at det rant brunt blod ut av meg natt til onsdag, og fortsatt spotter brunt jevnt og trutt, og derfor ønsker meg bekrftelse på at det er liv i den lille i magen.

UL får jeg dog ikke før på tirsdag 30.6 så jeg har ordnet meg time hos jordmor på helsestasjonen i morgen 8.45, hun skal lytte etter hjertelyden så jeg håper å få litt ro i sjelen for helgen.

Og så har jeg besluttet at jeg må ha en hjemmedoppler dersom denne saken her skal drive å skremme meg slik hele tiden!
Uff skummelt. Varfør tar du ikkje en privat ul? De kanske har en time raskare? Kryssar fingrarna att de ett bankande hjerta der :-)

Uff skummelt. Varfør tar du ikkje en privat ul? De kanske har en time raskare? Kryssar fingrarna att de ett bankande hjerta der :)

Fordi den private gynekologen jeg har gått til har ferie nå, derfor ble jeg henvist til sykehuset. Jeg kjenner ikke til så mange andre private alternativer, har fått tips om noen jeg skal vurdere dersom jm ikke finner hjertelyden i morgen, de eneste jeg kom på i dag krever også henvisning, så om jeg først må få ny henvising tar det ikke nevneverdig kortere tid.

Back
Topp