Hvorfor trenger du ul?Nei, ikke ettet at jeg snakka med henne sånn litt etter åtte og fikk bekreftet at den var mottatt og ville bli vurdert av legen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvorfor trenger du ul?Nei, ikke ettet at jeg snakka med henne sånn litt etter åtte og fikk bekreftet at den var mottatt og ville bli vurdert av legen
Så bra passa på å handla på tilbud.Det ble mest klær til jentungen. Fleece, pysj, genser, jakke og bukse
Var tilbud![]()
Jeg havna på sofaen etter jeg hadde dusja. Så sovet litt og ligger nå bare her nå...
Havna rett på sofaen jeg og etter jobb![]()
Men du har i det minste hvert på jobbjeg har ikke noe å skylde på annet enn dårlig form...
Ja jeg har jo det da...en stund ihvertfall
Men dårlig form er gyldig nok grunn det![]()
Hvorfor trenger du ul?
Legger sammen klærHva driver dere med?![]()
Hva holder du på med?Phu, da har jeg en liten time med pust i bakken før jeg må avgårde igjen..
Ja du har jo hvertfall gjort noe hehe
Hva shoppet du?Da ble det litt shopping i dag også![]()
![]()
Hvor bor dere ifht Oslo da?Litt forskjellig.
Opprinnelig skulle jeg bare en tur til fotografen og bestille bilder og så ta ukeshandelen, men mannen er syk så jeg må i tillegg hente og levere eldste på SFO, og frøkna i barnehagen i Oslo
Sitter i sofaen og ser på at gutta spiller Lego på PlayStationHva driver dere med?![]()
Har ikke noe valgsånn egentigFornuftig aktivitet![]()
Uff skummelt. Varfør tar du ikkje en privat ul? De kanske har en time raskare? Kryssar fingrarna att de ett bankande hjerta derFordi jeg våknet av at det rant brunt blod ut av meg natt til onsdag, og fortsatt spotter brunt jevnt og trutt, og derfor ønsker meg bekrftelse på at det er liv i den lille i magen.
UL får jeg dog ikke før på tirsdag 30.6 så jeg har ordnet meg time hos jordmor på helsestasjonen i morgen 8.45, hun skal lytte etter hjertelyden så jeg håper å få litt ro i sjelen for helgen.
Og så har jeg besluttet at jeg må ha en hjemmedoppler dersom denne saken her skal drive å skremme meg slik hele tiden!
Lykke til med maling :-DHar en sovende baby på fanget. Har trena 30 day shred og malt ferdig første strøk på to vegger i stuen.
Har 3,5 vegg igjen![]()
Hva holder du på med?
Har ikke noe valgsånn egentig
Uff skummelt. Varfør tar du ikkje en privat ul? De kanske har en time raskare? Kryssar fingrarna att de ett bankande hjerta der![]()