Skravletråd NY!!!

Var på helsestasjonen på vei hjem ser eg en gutt mellom 30-40 år syklandes med 3 hundar på bånd. Han syklar på sykelstien men 2 av hundarna Håller seg på mitt kjørefelt så eg klarar ikkje køra forbi:eek:. Kjører ett par meter så stannar han å pekar finger till meg. :mad: Va ffff e det som feiler folk. De gjør feil men Lika væl pekar han finger till meg. Hade lust å bara øppna vinduet å si noet till han men hade 2 barn i bilen og eg ville ikkje skremma de. Uff så irriterande
Jøss, for en frekk type???
Masse rare folk altså....

Haha nei da er det ikke enkelt :P

Ja skikkelig spennende dag her :P tja det går litt bedre, men blir spennende å se hvordan det er når jeg har hvert ute å gått litt hehe :P
Du får ta det rolig da;)
Vil ikke ha utslitt Knerthen i kveld:cool:

Phu, da har jeg en liten time med pust i bakken før jeg må avgårde igjen..

Haha...gå rolig funker, søta:p

Men da har vi en avtale på det da, jeg skal gå rolig til og fra ;) men først må jeg bare få i meg noe mat og midt på dagen medisinen min og så dusje :P så det går ikke akkurat unna her haha :P

Hva stresser du med i dag?
Hva holder du på med i dag?

Stresser ikke, bare mye frem og tilbake.

Mannen er syk, så jeg måtte først levere eldste på SFO, og frøkna i barnehagen i Oslo.
Komme hjem, sitte ned og ta en 1/2 kopp te, ta med U til fotografen for å bestille bilder og rammer.
Ukeshandle etterpå.
Nå spiser jeg litt før jeg skal hente de eldste igjen..

Stresser ikke, bare mye frem og tilbake.

Mannen er syk, så jeg måtte først levere eldste på SFO, og frøkna i barnehagen i Oslo.
Komme hjem, sitte ned og ta en 1/2 kopp te, ta med U til fotografen for å bestille bilder og rammer.
Ukeshandle etterpå.
Nå spiser jeg litt før jeg skal hente de eldste igjen..

Aha ja da skjønner jeg det blir mye frem og tilbake :)

Back
Topp