Litt usikker fortsatt
100% sikkeraldri gjort det før ihvertfall
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
100% sikkeraldri gjort det før ihvertfall
![]()
Nei nå må jeg starte å rommet,sees om 8 t...
For et styr du har i dag!!Phu, da har jeg en liten time med pust i bakken før jeg må avgårde igjen..
Jeg har spist, nå skal jeg sove en time før jeg henter dem jeg... O om jeg klarerStresser ikke, bare mye frem og tilbake.
Mannen er syk, så jeg måtte først levere eldste på SFO, og frøkna i barnehagen i Oslo.
Komme hjem, sitte ned og ta en 1/2 kopp te, ta med U til fotografen for å bestille bilder og rammer.
Ukeshandle etterpå.
Nå spiser jeg litt før jeg skal hente de eldste igjen..
Høres deilig ut.Jeg har spist, nå skal jeg sove en time før jeg henter dem jeg... O om jeg klarer
Hadde gjort det om jeg bodde nærmere snuppaJeg trenger noen vil legge sammen alle klærne som er ute av garderoben vår nå!
*grøss*
Hva er det du styrer med idag?Phu, da har jeg en liten time med pust i bakken før jeg må avgårde igjen..
Det er bra detMen da har vi en avtale på det da, jeg skal gå rolig til og framen først må jeg bare få i meg noe mat og midt på dagen medisinen min og så dusje
så det går ikke akkurat unna her haha
![]()
Litt forskjellig.Hva er det du styrer med idag?![]()
Det er bra detrolig tempo på alt du gjør!!
Flott han ble snakket tilFrekk ja. Heldigvis hade eg en bil bak meg. De var barnvæsen. Såg att de stanna Upp å sa noet till hanja de finns rara folk
Synes du burde dumpe et par av de jaMå kutte noen av de kanskje...
Bare prøv så skal du seLitt usikker fortsatt
Det er santdu får en smak om ikke annet...
![]()
Det var helt topp.Høres deilig ut.
Hadde ikke hatt noe i mot en liten time på øret selv, men det får bli til natten
Heier på degTakk, håper på det![]()
Det var helt topp.
Også våkna jeg nå til en mail fra jm om time 8.45 i morgen for å lytte etter hjertelyd!
Håper veldigTvi tvi! Håper de finner den så du kan fortsette å nyte sommeren![]()
Ja jeg tror det jeg også..Synes du burde dumpe et par av de ja![]()