Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en sovende baby på fanget. Har trena 30 day shred og malt ferdig første strøk på to vegger i stuen.
Har 3,5 vegg igjen![]()
Godt når denne dagen er over daLitt forskjellig.
Opprinnelig skulle jeg bare en tur til fotografen og bestille bilder og så ta ukeshandelen, men mannen er syk så jeg må i tillegg hente og levere eldste på SFO, og frøkna i barnehagen i Oslo
Godt å høreHehe jeg er faktisk ikke i stand til å føre noe annet enn et rolig tempo akkurat nå![]()
Flink og viljesterk du erJepp! Og d kinderegget var fantastisk digg!! Har lyst på mere sjokolade, men my fitness pal viser meg hvor mange kalorier jeg har igjen, så d utgår![]()
Skeier ut med en cappucino og lefse..Hva driver dere med?![]()
Akkurat nå prøvar eg å finna en syrligfyll till en kaka. Noen som har en troHva driver dere med?![]()
Takk for detHeier på deg![]()
Så bra, skal se de finner den med en gang i morgen.Det var helt topp.
Også våkna jeg nå til en mail fra jm om time 8.45 i morgen for å lytte etter hjertelyd!
Syns egentlig det har vært en fin dagGodt når denne dagen er over da
God bedring til mannfolket!
Håper det.Så bra, skal se de finner den med en gang i morgen.
Masse lykke til
Fin dag, bare litt mye på programmet?Syns egentlig det har vært en fin dag
Veldig koselig å holde på med disse bildene, ukeshandel er greit når butikken nesten er tom for folk og jeg elsker å kjøre bil...
Har heller ikke hatt med U når jeg har vært i Oslo, så fått litt tid helt for meg selv en av veiene begge gangene..
Hva driver dere med?![]()
Godt å høre![]()
Ja, men ikke for myeFin dag, bare litt mye på programmet?
Hvad har du shoppat før noet?Da ble det litt shopping i dag også![]()
![]()
Det ble mest klær til jentungen. Fleece, pysj, genser, jakke og bukseHvad har du shoppat før noet?
Jeg er etter planen med :-DHeisann damer!Vært litt fraværende i det siste. Men i kveld tror jeg det blir skravling!
Hvem er med?