Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Solen ble borte![]()
Har du ikke søkt arbeidsgiver om permisjon og avklart startdato? Hva sier de da??
Du kan komme og hente min for jeg holder på å renne vekk![]()
Vet ikke.Heisann damer!Vært litt fraværende i det siste. Men i kveld tror jeg det blir skravling!
Hvem er med?
Heisann damer!Vært litt fraværende i det siste. Men i kveld tror jeg det blir skravling!
Hvem er med?
HeiHeisann damer!Vært litt fraværende i det siste. Men i kveld tror jeg det blir skravling!
Hvem er med?
Haha,Jo, har jo brukt 26 som dato hele tiden mener jeg
Men har tenkt på 26 som siste arbeidsdag jeg
Haha, de stresser veldig der borte nåskal ta med papirene når jeg skal på jobb snart
![]()
Send den hit!![]()
Hadde ikke jeg brydd meg om, ihvertfallHar veldig lyst på kake, men den består av krem på toppen. Den ble lagd på mandag. Kan det være fare for Listeria nå? Har stått i kjøleskapet. Håper noen av dere har et godt svar
Fikk ikke hjelp fra Google.
Da er det greit med skravling ja. Sagt det før og sier det igjen: noen har trening eller andre hobbyer de bruker til å koble av med. Jeg kobler helt fint av med bv jegVet ikke.
Trolig.
Vi får se, anhenger av om jeg får ul i dag og hva den viser, men tror ikke jeg får og derved må jeg vel skravle for å holde hodet opptatt
Heisann damer!Vært litt fraværende i det siste. Men i kveld tror jeg det blir skravling!
Hvem er med?
Hadde det bare vært meg hadde jeg ikke vært i tvil. Tenker bare i forhold til når man er gravid, da skal man jo være litt mer forsiktig. Skal ikke være lett:/Hadde ikke jeg brydd meg om, ihvertfall![]()
Hei
Skal se om jeg rekker litt i kveld jeg også. Blir ingen sen kveld på meg i alle fall![]()
Da snakkes vi sikkert!Det er vel helt sikkert noen herjeg har ikke så mye å finne på så da er jeg her inne hvertfall
![]()
Haha det skal ikke være lett![]()
Da snakkes vi vel sikkertJeg vil, jeg vil!
Om ikke gubben lager andre planer for meg![]()
Det gjør vi nokDa snakkes vi sikkert!![]()