Skravletråd NY!!!

Har veldig lyst på kake, men den består av krem på toppen. Den ble lagd på mandag. Kan det være fare for Listeria nå? Har stått i kjøleskapet. Håper noen av dere har et godt svar:)
Fikk ikke hjelp fra Google.

Har du ikke søkt arbeidsgiver om permisjon og avklart startdato? Hva sier de da??

Haha,Jo, har jo brukt 26 som dato hele tiden mener jeg :p
Men har tenkt på 26 som siste arbeidsdag jeg :p
Haha, de stresser veldig der borte nå :p skal ta med papirene når jeg skal på jobb snart :)

Heisann damer!:) Vært litt fraværende i det siste. Men i kveld tror jeg det blir skravling!:) Hvem er med?
Vet ikke.

Trolig.
Vi får se, anhenger av om jeg får ul i dag og hva den viser, men tror ikke jeg får og derved må jeg vel skravle for å holde hodet opptatt

Heisann damer!:) Vært litt fraværende i det siste. Men i kveld tror jeg det blir skravling!:) Hvem er med?
Hei:)
Skal se om jeg rekker litt i kveld jeg også. Blir ingen sen kveld på meg i alle fall:p

Har veldig lyst på kake, men den består av krem på toppen. Den ble lagd på mandag. Kan det være fare for Listeria nå? Har stått i kjøleskapet. Håper noen av dere har et godt svar:)
Fikk ikke hjelp fra Google.
Hadde ikke jeg brydd meg om, ihvertfall ;)

Vet ikke.

Trolig.
Vi får se, anhenger av om jeg får ul i dag og hva den viser, men tror ikke jeg får og derved må jeg vel skravle for å holde hodet opptatt
Da er det greit med skravling ja. Sagt det før og sier det igjen: noen har trening eller andre hobbyer de bruker til å koble av med. Jeg kobler helt fint av med bv jeg:D:p

Hadde ikke jeg brydd meg om, ihvertfall ;)
Hadde det bare vært meg hadde jeg ikke vært i tvil. Tenker bare i forhold til når man er gravid, da skal man jo være litt mer forsiktig. Skal ikke være lett:/

Back
Topp