OMG, så kleint!!!

Elsker elsker !!! Bøkene!! Men filmen er klein! Får liksom ikke den feelingen i filmen som i bøkene! Skal sies at de bøkene har endel skyll i valget mitt av mannfolk :P haha.. Har nå gjemt lærbeltet hans så godt at jeg ikke husker det selv :D

Ble dratt med på kino å se den uten å ha lest bøkene først..hadde utgangspunkt som at det en chick-flick
..det var den også . Helt ok film (som en ordinær hollywoodfilm med litt ekstra tørr-jokking)

Han som spiller mr Grey synes eg var en dårlig skuespiller..sånn tørr Ben Affleck type.
Jenta hadde jeg mer sansen før.

Leste bok 2 og 3 etter filmen , bøkene var helt ok:) ganske fjortiss men helt grei underholdning

D verste er at han som spiller Grey var veldig kjekk i Once upon a time, men syns ikke han var like kjekk i 50 shades..

Vil bare si at jeg dømmer ingen for å like bøkene, filmene og å se den på kino altså! Sånn at ingen tar seg nær av d jeg skriver her.

Hata bøkene. De var så crappy som det gikk ann. Filmen så jeg i min egen stue og den var helt grei. Men ikke noe jeg ser med en hel gjeng for å si det sånn. Kino hadde jeg aldri gått på :p Den var passe grei og klein.

Men hvorforblir du så flau? Jg såden på kino med venner og ble ikke flau i det heletatt,den var mye mildere enn bøkene.

D var noe med dialogen, skuespillet og settingen. Syns hun Anastasia var så tilgjort "usikker jomfru", og plutselig så var hun ikke d lenger. Sexscenene var som sagt ikke d som toppa kleinhetsbarometeret mitt.

Ikke lest eller sett. Kanskje jeg må se bare for å se hvor klein den er. :p

Ikke lest eller sett her heller, og har ingen planer om det:p
Ikke min type hverken bok eller film tror jeg..

Måtte se filmen igår, jeg likte den jeg! Ikke syns jeg den var så klein heller...

Jeg hadde egentlig ikke lyst til å se den fordi jeg syns bøkene var så ufattelig dårlige!
Likevel klarte en venninne å lure meg til å se den hin dagen. Hun hadde sett kino versjonen tidligere (regner med at den som gikk på kino var litt sensurert)
Den vi såg var ikke sensurert... Jeg ble overrasket over hvor mye vi fikk se. Pupper og busk... Vi ble faktisk litt flau :-P
Men selve manuset er kleint...

Jeg ser 50 shades of grey nå, og kleinhetsbarometeret toppa seg i løpet av de første 10-15 minuttene.. If you were mine you wouldn't be able to sit for a week..

I wouldn't touch you without a written agreement..

Altså, d kan ikke være bare jeg som syns d der er kleint vel?

Jeg har aldri sukka så mye og så høyt som jeg gjorde med 50 shades. Herregud for en dårlig film. Har troa på at boka er bedre, men for meg tror jeg ikke den hadde holdt for fem flate heller.

Jeg har aldri sukka så mye og så høyt som jeg gjorde med 50 shades. Herregud for en dårlig film. Har troa på at boka er bedre, men for meg tror jeg ikke den hadde holdt for fem flate heller.

Syns dialogen var d som gjorde den mest klein liksom.

Back
Topp