Værre hvis man er på kinoHehe, jeg er litt sånn jeg også.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Værre hvis man er på kinoHehe, jeg er litt sånn jeg også.![]()
Lest litt av bok en og det var det.Har hverken sett filmen eller lest bøkene![]()
Jo jeg så den.Så du ikke kommentarene da? Sitat:
If I had you you wouldn't be able to sit for a week.
En av flere "perler"..
Ble dratt med på kino å se den uten å ha lest bøkene først..hadde utgangspunkt som at det en chick-flick
..det var den også . Helt ok film (som en ordinær hollywoodfilm med litt ekstra tørr-jokking)
Han som spiller mr Grey synes eg var en dårlig skuespiller..sånn tørr Ben Affleck type.
Jenta hadde jeg mer sansen før.
Leste bok 2 og 3 etter filmen , bøkene var helt okganske fjortiss men helt grei underholdning
Værre hvis man er på kinokjipt å sløse bort penger på en dårlig film
![]()
Ja, den ser jeg.Blir en prinsippsak da. Men det må være litt pinlig å se den med så mange andre.
Samme herFilmen er for klein til å se på kino for min del.
Filmen er for klein til å se på kino for min del.
Men hvorforblir du så flau? Jg såden på kino med venner og ble ikke flau i det heletatt,den var mye mildere enn bøkene.Filmen er for klein til å se på kino for min del.
Men hvorforblir du så flau? Jg såden på kino med venner og ble ikke flau i det heletatt,den var mye mildere enn bøkene.
Måtte se filmen igår, jeg likte den jeg! Ikke syns jeg den var så klein heller...
Jeg ser 50 shades of grey nå, og kleinhetsbarometeret toppa seg i løpet av de første 10-15 minuttene.. If you were mine you wouldn't be able to sit for a week..
I wouldn't touch you without a written agreement..
Altså, d kan ikke være bare jeg som syns d der er kleint vel?
Jeg har aldri sukka så mye og så høyt som jeg gjorde med 50 shades. Herregud for en dårlig film. Har troa på at boka er bedre, men for meg tror jeg ikke den hadde holdt for fem flate heller.