Skravletråd

Sambo er på butikken og kjøper moreller til meg nå, så det blir straks morell spising og tv kos her også :D

Æsj, tror jeg har fått senebetennelse i armen igjen :( Har en meget teit høyrearm, så den tåler jo ingenting! Skulderen sliter jeg med leddposebetennelse i, så når den blir morsom så har jeg så vondt at jeg må ha kortisonsprøyte. Og håndleddet er det brusk i (tror det var det mr viste) så der iler det smerter i hele hånda og oppover armen hvis jeg beveger håndleddet sidelengs.
Og i går så spilte jeg badminton i maks 10 minutter, og i dag har jeg så vondt oppå armen at jeg får helt fnatt :(

Jeg har lagt meg. Og godt var det !! :D Selv om kg har såvet en del på dagtid også ^^

Moreller hørtes innmari fristende ut!!!

Jeg skal straks legge meg, tenker jeg

Jeg har bakt og ordnet på kjøkkenet i hele ettermiddag. Bakte en ostekake til sommeravslutning med jobben på fredag, og det er favoritten til sambo. Så for litt kjærestepoeng så laget jeg 2 stk så han også kunne få en ;-) Føler meg SÅ snill! Hehe... Mye opprydding sånn i etterkant da. Nå har jeg dusjet og sitter slått ut på sofaen iført håndkledet. Orker ikke å få på meg klær en gang. Senga roper veldig snart :-)

Vi har sendt mld til resten av familien i kveld og fortalt nyheten, tok bilde av gutta mens minste holdt et ark hvor det stod: "I januar 2016 mister jeg tittelen som minstemann!" Morsomt å få alle de koselige svarene tilbake :) Deilig å ha sagt det... Det første minsten sa når vi sa det var at da blir mamma feit! :D:p

Sambo er på butikken og kjøper moreller til meg nå, så det blir straks morell spising og tv kos her også :D

Æsj, tror jeg har fått senebetennelse i armen igjen :( Har en meget teit høyrearm, så den tåler jo ingenting! Skulderen sliter jeg med leddposebetennelse i, så når den blir morsom så har jeg så vondt at jeg må ha kortisonsprøyte. Og håndleddet er det brusk i (tror det var det mr viste) så der iler det smerter i hele hånda og oppover armen hvis jeg beveger håndleddet sidelengs.
Og i går så spilte jeg badminton i maks 10 minutter, og i dag har jeg så vondt oppå armen at jeg får helt fnatt :(
Æsj, kjedelig med vond arm! God bedring, håper det gir seg snart...

Jeg har bakt og ordnet på kjøkkenet i hele ettermiddag. Bakte en ostekake til sommeravslutning med jobben på fredag, og det er favoritten til sambo. Så for litt kjærestepoeng så laget jeg 2 stk så han også kunne få en ;-) Føler meg SÅ snill! Hehe... Mye opprydding sånn i etterkant da. Nå har jeg dusjet og sitter slått ut på sofaen iført håndkledet. Orker ikke å få på meg klær en gang. Senga roper veldig snart :)
Det må vel bli gullstjerne i boka det ;)

God morgen damer! Håper alle får en flott dag :)

Flere enn meg som våkner og ikke får sove igjen? Jeg har nesten ikke sovet etter kl 2 de to siste nettene og gledet meg til å endelig få sove i natt... neida! Jeg har våknet utallige ganger og slitt med å sovne igjen selv om jeg er trøtt som en dupp. Våknet kl 5 og har ikke fått sove noe siden da, slitsomt når alt jeg vil er å sove! :(

Så slitsomt

Jeg har vært våken siden 5.15, men det er pga min datter

Sitter alene på jobb å gjesper, har med rundstykke til lunsj og Olden men sliter med å holde meg våken til tross for intensiv jobbing! Må holde på med noe hele tiden, hvis ikke går det dårlig... skulle gjerne tatt en rolig dag i dag når jeg er her alene men det går nok dårlig.

Skjønner ikke at det går an å bli så trøtt som jeg er for tiden atlså.. Sov til vesla vekte meg halv 7 i dag tidlig, og nå har jeg og katten sovet 2 timer på sofaen:p Føler jeg sover hele tiden:p

Nettop snakka med sjefen på institusjonen der jeg har fått sommerjobb og egentlig skal starte mandag men mulig jeg blir sykmeldt lengre... Ikke en artig samtale men det må til . Håper at jeg våkner imorgen, uke 12, og bare føler meg STRÅLENDE, Og at jeg får til å være på føttene mer enn en time uten å bli uvel osv :)
Jeg vil jobbe !!!

Skjønner ikke at det går an å bli så trøtt som jeg er for tiden atlså.. Sov til vesla vekte meg halv 7 i dag tidlig, og nå har jeg og katten sovet 2 timer på sofaen:p Føler jeg sover hele tiden:p
He he, hadde nok sovet store deler av dagen hvis jeg ikke hadde vært på jobb :p Jeg er superhappy for at ungene ikke har lekser lenger!

Nettop snakka med sjefen på institusjonen der jeg har fått sommerjobb og egentlig skal starte mandag men mulig jeg blir sykmeldt lengre... Ikke en artig samtale men det må til . Håper at jeg våkner imorgen, uke 12, og bare føler meg STRÅLENDE, Og at jeg får til å være på føttene mer enn en time uten å bli uvel osv :)
Jeg vil jobbe !!!
Håper og krysser fingrene for at du våkner fresh og i superform i morgen :D

Hahah, hadde den fjerneste drømmen igjen i natt :P Sambo bare flirte og rista på hodet av den! :P

Drømte at jeg føda og alt gikk veldig fint. Fikk beskjed at vi fødte ei jente men når vi kikket selv så var det en gutt :P Sambo klippet navlestrengen og da gikk jordmødrene ( for var 2 jeg hadde på rommet). Og de kom jo heller aldri tilbake så jeg fikk ut morkaken, og lillegull ble veid og målt. Så etter 4 timer så dro vi hjem, for det var heller ingen som kom når vi ringte på knappen :P

Kan ikke si at jeg ble så veldig imponert av drømmen min når jeg våknet, hahahah :P

Back
Topp