En ny reise :)

CD 1, Kjemisk graviditet
Da kom tanta for fullt i morges. Da har jeg opplevd kjemisk også...
Jeg har nå bestemt med mannen at vi ikke skal teste før CD 38/40 og vi skal teste sammen. Dette for å unngå flere sånne episoder som dette her...

Jeg er selvfølgelig knust, men ser fremover.

Nei, det var jo ikke sånn det skulle gå :( Nå ble jeg skikkelig lei meg altså! At det skal være så jækla vanskelig å få den spira til å sitte?!?

Nei, det var jo ikke sånn det skulle gå :( Nå ble jeg skikkelig lei meg altså! At det skal være så jækla vanskelig å få den spira til å sitte?!?
ja... Men bedre det skjedde nå enn om flere uker. Går fint nå. Fikk grått ut i går og var forberedt.
Håper den sitter hos deg nå. Fine tester.

CD 1, Kjemisk graviditet
Jeg har nå bestemt med mannen at vi ikke skal teste før CD 38/40 og vi skal teste sammen. Dette for å unngå flere sånne episoder som dette her...

Nei, er det sant?! Nå ble jeg oppriktig skikkelig lei meg, så kan ikke tenke meg hvordan du har det! :( Huff, så vanskelig dette skulle være da! Sender deg en god klem :Heartred

Neeei :( så utrolig trist! Sender deg en god klem ♡ tenker på deg ♡ send meg gjerne pm hvis du vil prate.

CD 1, Kjemisk graviditet

Nei nei nei! Uff :-( Så utrolig trist!
stor klem til deg...<3

Nei nei! Det var jo ikke slik det skulle gå! :( Sender deg en stor, god klem <3

ja... Men bedre det skjedde nå enn om flere uker. Går fint nå. Fikk grått ut i går og var forberedt.
Håper den sitter hos deg nå. Fine tester.
Begynte du blø mer i går eller? Huff altså, det her er ikke greit :( Sender deg en stor klem :Heartred

Vet ikke med meg... Spotter litt brunt, men det har jeg forsåvidt gjort helt siden 3 dpo. Får bare se hvordan det går. Bli ikke overrasker om jeg må henge litt til med deg og alle de andre flotte damene her inne :)

Begynte du blø mer i går eller? Huff altså, det her er ikke greit :( Sender deg en stor klem :Heartred

Vet ikke med meg... Spotter litt brunt, men det har jeg forsåvidt gjort helt siden 3 dpo. Får bare se hvordan det går. Bli ikke overrasker om jeg må henge litt til med deg og alle de andre flotte damene her inne :)
Nei, Blødde ikke mer i går. Kun en tørk på formiddagen. Gråt så hard i det jeg skulle legge meg i går. Helt sår i øynene i dag. Når jeg stod opp å gikk på do kom TR valsende inn og ødela :angry4

Nå har jeg fordøyd intrykket og har det helt ok. Blir nok tungt en liten stund alikevell. Skal prøve å fokusere på hundene mine, mannen min og våre interesser.

Takk for klemmen:happy:

Håper det går veien for deg. Funnet ut hvorfor du spotter? Håper jo du vil henge litt her med meg, men unner deg jo selvfølgelig spire i magen:joyful:

Da er nye Tester og EL tester bestillt.
Så da er jeg klar for runde 4:smug:

Back
Topp