Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå synes jeg at jeg kjenner bevegelser i magen hele tiden på kvelden.. Kan det stemme? Uke 19 i overmorgen, men dette er jo min første.. Synes det er annerledes enn luft, så det må jo være Lille? Jeg klarer ikke tenke på noe annet for tidenventer så spent på å kjenne det på utsiden! Vil så gjerne at min kjære skal få kjenne
![]()
Jeg har bare brukt bunad.. Tror ikke det er noen regler egentligVi skal i konfirmasjon i dag, og det har jeg aldri vært i før faktiskhva har man på seg som gjest? Står mellom en mørkblå kjole fra floyd som jeg har brukt i bryllup før, og en grå litt mer hverdagslig kjole, men allikevel fin, fra kaffe. Har forstått en ikke skal ha for kort og heller ikke vise særlig kløft, men ellers vet jeg virkelig ikke hva normen er
Jeg har bare brukt bunad.. Tror ikke det er noen regler egentligalt fokus ligger uansett på konfirmanten
![]()
fint å pynte seg, men kanskje ikke fullt så mye som i bryllup? Vet ikke..
![]()
Det ble sikkert veldig braEndte opp med den blå maxikjolen. Føler meg litt mer pynta med en gang jeg har lang kjole. Droppa sjal og gikk heller for en litt fin jakke, satser på at det er passende. Har i hvert fall ikke noe prangende på meg, men kunne sikkert gått som dette i et bryllup også..![]()
Hehe,hvordan gikk det med det?God morgen
Skal egentlig svømme, men mannen har akkurat lagt seg demonstrativt på sofaen - så må bare få ham i gang først![]()
Skjønner følelsen! Fint skjørt du fant da!!Aldri vært så sint, sur, frustrert og lei som i dag på shopping ingenting passet og jeg følte meg ikke vel.. men den som leter finner:
Hehe, såpass ja! Ja, det koster å kose seg sånnVellykket fest for sambo i gårhan hadde lyst å snu i døra men det gikk heldigvis å han kosa seg masse
Men han angrer i dag![]()
Hehehe koster å være på topp
Men tror jeg kan se langt etter biff middagen vi skulle ha i kveld hoho![]()
Hehe savner heller ikke dagen der påHehe, såpass ja! Ja, det koster å kose seg sånn
Er det noe jeg IKKE savner, så er det å være fyllesyk!MEN.. Jeg begynner allerede å savne å ta meg en øl eller et glass vin. Spesielt nå som vi er på ferie og mannen koser seg på kveldene..
![]()
Åh, ja.. Ei god øl eller vin, toppa med en røyk..Hehe savner heller ikke dagen der på
Men ja jeg savna virkelig både vin å røyk i gårmen men jeg hadde slush å kose meg med
haha
Det er helt santÅh, ja.. Ei god øl eller vin, toppa med en røyk..Prøver å tenke sånn at "jaja, det er jeg som er så heldig å ha barnet vårt inni magen min"
![]()
Det er helt sant!! Bare å prøve å nyte denne korte perioden av livet. Ganske spesielt å ha et eget lite menneske inni kroppen min! Så da overlwver jeg helt fint alle de tingene mannen kan gjøre, men ikke jeg. Men jeg har mine hormonelle øyeblikk hvor jeg blir skikkelig fortvila og..Det er helt santdet er vi som er de heldige <3
Å uansett så er det ikke så lenge vi får nyte å ha de i magen heller <3
Haha uff ja de øyeblikkene er fæleDet er helt sant!! Bare å prøve å nyte denne korte perioden av livet. Ganske spesielt å ha et eget lite menneske inni kroppen min! Så da overlwver jeg helt fint alle de tingene mannen kan gjøre, men ikke jeg. Men jeg har mine hormonelle øyeblikk hvor jeg blir skikkelig fortvila og..![]()
Fikk lurt ham opp og det ble svømming likevelHehe,hvordan gikk det med det?
Ser ut til at 2016 blir ett bra årHaha uff ja de øyeblikkene er fælekommer frem ett hormontroll å tårer som bare renner
![]()
Hehe jajeg skal ta igjen neste år jeg
da får han heller passe på meg
trippel 30 års dag
![]()
driver bare å lader opp nå
haha. Skal i en 30 års dag til nå, 2 X 25 års dag å ett utdriklningslag i juni å juli så langt
![]()