Åh, da skjønner jeg! Gratulerer med det! Da er det vel fortjent ferie!Ferdig med siste eksamen og fått tatt ferie!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åh, da skjønner jeg! Gratulerer med det! Da er det vel fortjent ferie!Ferdig med siste eksamen og fått tatt ferie!
Så snill mann du harMannen skal lage kyllingsalat til oss til kvelds![]()
Åh, da skjønner jeg! Gratulerer med det! Da er det vel fortjent ferie!![]()
Ååååh, det hørtes fantastisk ut daTakk!
Ja det er det absolutt!
Skal ha egenpleie i morgen, fikse negler, ta ansiktsmaske, hårmaske og avslapping !Før toget går til lillehammer på personaltur!
![]()
Ååååh, det hørtes fantastisk ut daDeilig å kunne belønne seg selv litt etter hardt arbeid!
Så snill mann du harHørtes deilig yt! Kos dere! Vi har akkurat vært ute og spist. Nå venter en rolig kveld. Blir vel senga snart tenker jeg!
Vi spiste på Che!!Mhm, var digg
Koselig da, hvor spiste dere?
Var det du som studerte til å bli barnehagelærer? Ja eksamenstid tar virkelig på. Husker jeg pleide å føle meg på randen til å bli gal nesten! Absolutt nødvendig å puste ut og ta pause og lade opp til neste gang!Ja og jeg trenger det å merker jeg, er helt gåååen, føler meg omtrent overkjørt
Var det du som studerte til å bli barnehagelærer? Ja eksamenstid tar virkelig på. Husker jeg pleide å føle meg på randen til å bli gal nesten! Absolutt nødvendig å puste ut og ta pause og lade opp til neste gang!![]()
Skjønner jeg godt! Går du samlings basert eller?Stemmer det
Ja den har vært hard med ett arbeidskrav midt oppi alt![]()
Ja skal bli godt med en pust i bakken!![]()
Skjønner jeg godt! Går du samlings basert eller?
Ok.. Gikk det jeg og, og synes egentlig det var veldig greit! Hvor mange uker er du nå da?Ja, valgte det pga graviditet i fjor dom gikk galt.
Ok.. Gikk det jeg og, og synes egentlig det var veldig greit! Hvor mange uker er du nå da?
Spennende med ul! Jeg grugleder meg. Men gleder meg mestNå er jeg oppe i 17+4så bikker 18 på søndag!
OUL den 12 og gruer meg egentlig mere enn jeg gleder meg enda.
Håper jeg klarer å fortsette neste år også, lyst å bli ferdig o 2018 i stede for i 2019!
Nå har vi sett the whispers åCampingen ja![]()
Spennende med ul! Jeg grugleder meg. Men gleder meg mestDet går nok bra skal du se!
![]()
Er den samlingsbaserte linja over 4år da? Der jeg tok den var den over 3 år. Krevde Sinnssykt mye selvdisiplin for å si det sånn!
Og det hadde jeg jo ikke... Søren og! Får sende Mail til de i morgen!Tester appen på nytt... Lurer på om jeg har samme bruker.. Er hunnykaos btw![]()