Skravletråd :)

Håper i grunn fridays har plass til oss, for de har en sandwich som er så sykt god!
Jeg skal ringe om ikke så veldig lenge om jeg ikke har fått svar på e-posten jeg har sendt

Mmm.. Vin, det minner meg om at vinskapet vårt er nesten tomt :rolleyes:
Elsker å handle vin.
Blir som regel noen gamle kjenninger, en eller to som er anbefalt av en ansatt ut fra det jeg har valgt ut først og en eller to ukjente jeg velger siden etiketten ser fin ut...
Pleier å handle en 8-10 flasker av ganger

Altså, bare så det ikke missforstås, det drikkes IKKE på en gang, men bor et stykke fra nærmeste pol, og elsker å ha et lite utvalg i vinskapet.
I dag passer det å ta en flaske vin, mm, den vinen kunne jeg tenke meg i dag, hvilken mat skal jeg lage som passer til den mon tro :rolleyes:

Hva, skal du ikke drikke 8-10 flasker på engang haha :P
Jeg liker og å ha et par flasker her hjemme da jeg liker å plutselig kunne ta meg et glass vin. Og som regel finner jeg det ut i kveldingen og da må man ha slikt hjemme selv om polet er ganske nærme :P

Når man skal ut og lage lunsj og tenker på å ta et innhugg i middagsrester-pålegget og finner ut at mannen og ungene har brukt opp brødet, da har man lov til å bare spise pålegg ikke sant :rolleyes:
Det var jo egentlig lager for å spise slik det var, og ikke til å ha på brødskiven...

Mmm.. Vin, det minner meg om at vinskapet vårt er nesten tomt :rolleyes:
Elsker å handle vin.
Blir som regel noen gamle kjenninger, en eller to som er anbefalt av en ansatt ut fra det jeg har valgt ut først og en eller to ukjente jeg velger siden etiketten ser fin ut...
Pleier å handle en 8-10 flasker av ganger

Altså, bare så det ikke missforstås, det drikkes IKKE på en gang, men bor et stykke fra nærmeste pol, og elsker å ha et lite utvalg i vinskapet.
I dag passer det å ta en flaske vin, mm, den vinen kunne jeg tenke meg i dag, hvilken mat skal jeg lage som passer til den mon tro :rolleyes:
Glad i vin du da:D
Kjøper sjeldent jeg...mannen får ofte fra jobben:)

Når man skal ut og lage lunsj og tenker på å ta et innhugg i middagsrester-pålegget og finner ut at mannen og ungene har brukt opp brødet, da har man lov til å bare spise pålegg ikke sant :rolleyes:
Det var jo egentlig lager for å spise slik det var, og ikke til å ha på brødskiven...

Selvfølgelig er det helt greit da ;) hva ble lunsjen?

Back
Topp