Jeg skal ringe om ikke så veldig lenge om jeg ikke har fått svar på e-posten jeg har sendtHåper i grunn fridays har plass til oss, for de har en sandwich som er så sykt god!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg skal ringe om ikke så veldig lenge om jeg ikke har fått svar på e-posten jeg har sendtHåper i grunn fridays har plass til oss, for de har en sandwich som er så sykt god!
Elsker fridays !Håper i grunn fridays har plass til oss, for de har en sandwich som er så sykt god!
ShoppedamaIdag er det shopping!!!!skal på sommerfest med jobben i morgen..
Og så er det nattevakt i natt..
Du da?![]()
Jeg skal ringe om ikke så veldig lenge om jeg ikke har fått svar på e-posten jeg har sendt
Sitter i telefon kø nåSupert! Tipp topp tommel opp![]()
Sitter i telefon kø nå
Ingen kunne prate med deg nå, vennligst ring tilbake senere..Håper du slipper å vente lenge![]()
Du har PMJeg og
Mozzarellasticks er så godt!![]()
Hihi...ja, ikke drøy for lenge utpå dagen![]()
Litt vann har ikke tatt livet av noen
Gleder meg til å smake litt vin, lenge siden sist![]()
Mmm.. Vin, det minner meg om at vinskapet vårt er nesten tomt
Elsker å handle vin.
Blir som regel noen gamle kjenninger, en eller to som er anbefalt av en ansatt ut fra det jeg har valgt ut først og en eller to ukjente jeg velger siden etiketten ser fin ut...
Pleier å handle en 8-10 flasker av ganger
Altså, bare så det ikke missforstås, det drikkes IKKE på en gang, men bor et stykke fra nærmeste pol, og elsker å ha et lite utvalg i vinskapet.
I dag passer det å ta en flaske vin, mm, den vinen kunne jeg tenke meg i dag, hvilken mat skal jeg lage som passer til den mon tro![]()
Ble en skjorte og en topp til meg, to bukser til mellomste, sengesett til eldste, sminke, smykke, kremer, en vin og 3 solkremerSå gøy, hva skal du shoppe?
Klær til sommerfesten?
Glad i vin du daMmm.. Vin, det minner meg om at vinskapet vårt er nesten tomt
Elsker å handle vin.
Blir som regel noen gamle kjenninger, en eller to som er anbefalt av en ansatt ut fra det jeg har valgt ut først og en eller to ukjente jeg velger siden etiketten ser fin ut...
Pleier å handle en 8-10 flasker av ganger
Altså, bare så det ikke missforstås, det drikkes IKKE på en gang, men bor et stykke fra nærmeste pol, og elsker å ha et lite utvalg i vinskapet.
I dag passer det å ta en flaske vin, mm, den vinen kunne jeg tenke meg i dag, hvilken mat skal jeg lage som passer til den mon tro![]()
Nei, det er ikke alltid enkeltHåper jeg og. Men shopping med en stor Simo vogn er ikke alltid så enkelt![]()
Veldig.Glad i vin du da
Kjøper sjeldent jeg...mannen får ofte fra jobben![]()
Når man skal ut og lage lunsj og tenker på å ta et innhugg i middagsrester-pålegget og finner ut at mannen og ungene har brukt opp brødet, da har man lov til å bare spise pålegg ikke sant
Det var jo egentlig lager for å spise slik det var, og ikke til å ha på brødskiven...