Det gjorde jeg nestenShoppedama
Håper du får tak i det du skal
Vanskelig å finne klær til meg selv...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det gjorde jeg nestenShoppedama
Håper du får tak i det du skal
Hihi...sjokolade er snadderNei, fanskje jeg skal lage meg litt lunsj.
Kan ikke bare spise sjokolade heller...
Men det var sikkert deiligNei sov litt med engang men sov mye lenger enn planlagt da![]()
Jo, men er ikke sikker på om det slår en god lunsj..Hihi...sjokolade er snadder![]()
Men det var sikkert deilig![]()
Hadde noe helstekt biff jeg hadde delt opp til roastbiff, litt svinerull jeg delte opp til svinerullade og så lagde jeg litt eggerøre..
Vis vedlegget 119158
Da blir jeg jo fullNei men jeg kan ikke si jeg har lyst til å ut i regnet allikevel akkurat hahadu får drikke litt vin for meg og da
![]()
Håper du koste degNår man skal ut og lage lunsj og tenker på å ta et innhugg i middagsrester-pålegget og finner ut at mannen og ungene har brukt opp brødet, da har man lov til å bare spise pålegg ikke sant
Det var jo egentlig lager for å spise slik det var, og ikke til å ha på brødskiven...
Godt å kose seg medVeldig.
Blir ikke så mye nå om dagen da siden U er så liten men kan godt ta et 1/2 glass på kvelden i helgen siden han får flaske på kvelden på grunn av lite melk
Da blir jeg jo fulldet tar jeg ikke sjansen på
![]()
Jepp, var det.Det var en skikkelig snadder lunsj![]()
Nei, gjør vel strengt tatt ikke detJo, men er ikke sikker på om det slår en god lunsj..
Er faktisk ganske fornuftig å få nok søvn faktiskJada veldig deiligMen føler jeg skulle ha gjort noe fornuftig istedet da haha
![]()
Jepp, var det.
Man må da spise opp rester før det blir dårlig![]()
Er faktisk ganske fornuftig å få nok søvn faktisk![]()
Dette kommer til å bli en skrall uke.
Sitter og prøver å skrive ukes meny, men er så tom for ideer
Har du noen forslag?Haha da er det ikke enkelt![]()
Ok, jeg skal prøveHmm det syntes jeg er dårlige greierog du klarer nok 1/2 glass for meg og asså
![]()