Skravletråd :)

Idag er det shopping!!!!:D:D skal på sommerfest med jobben i morgen..;)
Og så er det nattevakt i natt..
Du da?:)

Hva skal du shoppe??
Sommerfest er gøy :)
Jeg hadde tenkt meg på biblioteket og så skulle jeg ha gjort ferdig en hemmeligvenn gave. Men jeg er trøtt som ja og det regner ute... så spørs om ikke jeg sover, ordner litt klær og vasker opp før jeg gidder å komme meg ut i regnet :P

Hva skal du shoppe??
Sommerfest er gøy :)
Jeg hadde tenkt meg på biblioteket og så skulle jeg ha gjort ferdig en hemmeligvenn gave. Men jeg er trøtt som ja og det regner ute... så spørs om ikke jeg sover, ordner litt klær og vasker opp før jeg gidder å komme meg ut i regnet :P
Skal shoppe litt klær, sminke, noen kremer, solkrem til barna, hårvoks til mannen, en vin:D
Æsj...regner her også:rolleyes: og det tar bort litt av gleden ved shopping gitt:cool:

Skal shoppe litt klær, sminke, noen kremer, solkrem til barna, hårvoks til mannen, en vin:D
Æsj...regner her også:rolleyes: og det tar bort litt av gleden ved shopping gitt:cool:

Kjente jeg og vil på shopping nå :P vil og handle vin, men jeg må vente så lenge før jeg kan få drukket den haha :P ja ser den, men trur du overlever litt vann :P

Jeg skal shoppe litt i morgen. OM jeg finner noe da. Skal inn til byen og møte noen terminforum-damer. Tenkte å benytte muligheten til å finne antrekk til dåpen samtidig :)

Kjente jeg og vil på shopping nå :P vil og handle vin, men jeg må vente så lenge før jeg kan få drukket den haha :P ja ser den, men trur du overlever litt vann :P
Litt vann har ikke tatt livet av noen:p
Gleder meg til å smake litt vin, lenge siden sist;)

Idag er det shopping!!!!:D:D skal på sommerfest med jobben i morgen..;)
Og så er det nattevakt i natt..
Du da?:)
Så gøy, hva skal du shoppe?
Klær til sommerfesten?

Mmm.. Vin, det minner meg om at vinskapet vårt er nesten tomt :rolleyes:
Elsker å handle vin.
Blir som regel noen gamle kjenninger, en eller to som er anbefalt av en ansatt ut fra det jeg har valgt ut først og en eller to ukjente jeg velger siden etiketten ser fin ut...
Pleier å handle en 8-10 flasker av ganger

Altså, bare så det ikke missforstås, det drikkes IKKE på en gang, men bor et stykke fra nærmeste pol, og elsker å ha et lite utvalg i vinskapet.
I dag passer det å ta en flaske vin, mm, den vinen kunne jeg tenke meg i dag, hvilken mat skal jeg lage som passer til den mon tro :rolleyes:

Last edited:
Back
Topp