Idag er det shopping!!!!God morgen til deg og snuppa![]()
Hva er planen i dag da?
Og så er det nattevakt i natt..
Du da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Idag er det shopping!!!!God morgen til deg og snuppa![]()
Hva er planen i dag da?
God morgen til deg ogsåGoood morgen alle!![]()
Ble det noe søvn i natt da?![]()
Idag er det shopping!!!!skal på sommerfest med jobben i morgen..
Du da?![]()
Da får du sove litt på dagenJada ble a noe, men ikke så mye å skryte av så nå er jeg trøtt haha![]()
Skal shoppe litt klær, sminke, noen kremer, solkrem til barna, hårvoks til mannen, en vinHva skal du shoppe??
Sommerfest er gøy![]()
Jeg hadde tenkt meg på biblioteket og så skulle jeg ha gjort ferdig en hemmeligvenn gave. Men jeg er trøtt som ja og det regner ute... så spørs om ikke jeg sover, ordner litt klær og vasker opp før jeg gidder å komme meg ut i regnet![]()
Da får du sove litt på dagen![]()
Skal shoppe litt klær, sminke, noen kremer, solkrem til barna, hårvoks til mannen, en vin
Æsj...regner her ogsåog det tar bort litt av gleden ved shopping gitt
![]()
Hihi...ja, ikke drøy for lenge utpå dagenJa må bare gjøre det nå snart så kanskje jeg får sove til natta![]()
Litt vann har ikke tatt livet av noenKjente jeg og vil på shopping nåvil og handle vin, men jeg må vente så lenge før jeg kan få drukket den haha
ja ser den, men trur du overlever litt vann
![]()
Så gøyJeg skal shoppe litt i morgen. OM jeg finner noe da. Skal inn til byen og møte noen terminforum-damer. Tenkte å benytte muligheten til å finne antrekk til dåpen samtidig![]()
Så gøy, hva skal du shoppe?Idag er det shopping!!!!skal på sommerfest med jobben i morgen..
Du da?![]()
Mmm.. Vin, det minner meg om at vinskapet vårt er nesten tomtSkal shoppe litt klær, sminke, noen kremer, solkrem til barna, hårvoks til mannen, en vin
Æsj...regner her ogsåog det tar bort litt av gleden ved shopping gitt
![]()
God morgenGod morgen alle sammen
Ha en strålende dag!
JippiJeg skal shoppe litt i morgen. OM jeg finner noe da. Skal inn til byen og møte noen terminforum-damer. Tenkte å benytte muligheten til å finne antrekk til dåpen samtidig![]()

Så gøyhåper du finner noe fint!
Du er ikke den enesteGleder meg!![]()
Du er ikke den eneste![]()