Skravletråd :)

:laughing001Lenge leve permisjonstiden:laughing001
Ser på dr.phil i skrivende stund. Herlig :laughing002. Selvfølgelig har du et ekte forhold med en mann du har truffet på internet, som du aldri har sett men likevel overfører penger til hele tiden. It`s true love :D

Du får ha lykke til hos jm da :) tenkte å prøve å ikke sove og heller håpe på at jeg får sove bedre i natt jeg da...

Og lykke til hos legen :)
Hvis jeg bare hadde klart å sove litt..Men ofte så blir jeg liggende i to timer og da går det utover nattesøvnen igjen. Men det står klart i gravidappen min at jeg må hvile når jeg har mulighet ;) :p

Ser på dr.phil i skrivende stund. Herlig :laughing002. Selvfølgelig har du et ekte forhold med en mann du har truffet på internet, som du aldri har sett men likevel overfører penger til hele tiden. It`s true love :D
Skjønner ikke at noen kan være så naive...

Haha! Jeg pleier å ta opp Dr.Phil jeg! Og så ser jeg når jeg har en ledig stund, eller gubben jobber kveld osv:) mye interessant, men gud så mye gærne folk da! Hehe. Mannen mobber meg litt da, spesielt når vi har en samtale og så plutselig sier jeg "dette så jeg på dr.phil en gang..." Hehe;)

Og lykke til hos legen :)
Hvis jeg bare hadde klart å sove litt..Men ofte så blir jeg liggende i to timer og da går det utover nattesøvnen igjen. Men det står klart i gravidappen min at jeg må hvile når jeg har mulighet ;) :p

Jeg skulle ikke sove, men sloknet på sofaen etter middag i dag haha jaja godt leksa te frøkna var veldig grei for jeg sovnet mens hun gjorde de :P

Haha..mye rart rundt omkring:p

Back
Topp