Lenge leve permisjonstiden
Ser på dr.phil i skrivende stund. Herlig
. Selvfølgelig har du et ekte forhold med en mann du har truffet på internet, som du aldri har sett men likevel overfører penger til hele tiden. It`s true love Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
. Selvfølgelig har du et ekte forhold med en mann du har truffet på internet, som du aldri har sett men likevel overfører penger til hele tiden. It`s true love Du får ha lykke til hos jm datenkte å prøve å ikke sove og heller håpe på at jeg får sove bedre i natt jeg da...
Skjønner ikke at noen kan være så naive...Lenge leve permisjonstiden
Ser på dr.phil i skrivende stund. Herlig. Selvfølgelig har du et ekte forhold med en mann du har truffet på internet, som du aldri har sett men likevel overfører penger til hele tiden. It`s true love
![]()
Er du også plaget med de der? De har det med å luske rundt her og altså!!Nå har disse idiotiske og irriterende gnomene vært på besøk og helt lim i sofaen igjen.
Her sitter jeg bom fast, umulig å reise seg opp jo
Og jeg som har alt for mye å gjøre i dag
Haha! Jeg pleier å ta opp Dr.Phil jeg! Og så ser jeg når jeg har en ledig stund, eller gubben jobber kveld osvLenge leve permisjonstiden
Ser på dr.phil i skrivende stund. Herlig. Selvfølgelig har du et ekte forhold med en mann du har truffet på internet, som du aldri har sett men likevel overfører penger til hele tiden. It`s true love
![]()
God morgenGod morgen alle!
Håper dere får en fiiiin onsdag![]()
![]()
God morgen
Kos deg på jobb!
God morgentrur det ! Må ut på en joggetur i dag, jentebølgen om 1 uke
![]()
Den har heldigvis ikke vært innom i dag.Er du også plaget med de der? De har det med å luske rundt her og altså!!![]()
Og lykke til hos legen
Hvis jeg bare hadde klart å sove litt..Men ofte så blir jeg liggende i to timer og da går det utover nattesøvnen igjen. Men det står klart i gravidappen min at jeg må hvile når jeg har mulighet![]()
![]()
Hørtes strålende utLa meg se..
- Sovet 8 timer i natt
- Stor kanne te stående foran meg
- En skål med havregrøt til frokost er akkurat ferdig (med stort smørøye)
- De eldste og mannen er levert der de skal leveres
- U sover ute i vuggen
Ha en riktig god morgen jenter, det har hvertfall jeg![]()
Veldig spennendeSpennende
Blir det sånn øvelse med action?![]()
Ble kjempe gøyDet kan da bli gøy, gjøre det ikke![]()
Hatt en veldig bra dag.Hørtes strålende ut
Håper du har hatt en flott dag!
Stille det er her.
Er alle satt på ladning i påvente av juni?
Haha..mye rart rundt omkringLenge leve permisjonstiden
![]()