Paradise Hotel Norge

Er det bare meg som syns det er teit at det er juryen som skal velge partnere til Martine og Harald? Trodde de skulle kjempe om gullbillettene jeg. Er det ikke sånn det alltid har vært?
Nei, ikke bare du. Hadde vært kult om de valgte cf og Elin isåfall ☺ men det blir vel Pierre og Sara tenker jeg. Martine og Pierre vinner sikkert. Kan ikke se for meg at Harald får mer stemmer enn Martine.
Drittsesong :D

Der virker som om de bare finner på nye regler etterhvert som det passer dem. Det er jo egentlig litt tilfeldig hvem som vinner, det hjelper så klart å bli godt likt og å stole på partneren sin, men ikke alltid det er nok.

Der virker som om de bare finner på nye regler etterhvert som det passer dem. Det er jo egentlig litt tilfeldig hvem som vinner, det hjelper så klart å bli godt likt og å stole på partneren sin, men ikke alltid det er nok.
Enig i det første du skriver. Virker som at det er bestemt på forhånd hvem som skal vinne allerede fra starten, også lager de om på reglene sånn at det blir de som de har bestemt seg for.

Enig i det første du skriver. Virker som at det er bestemt på forhånd hvem som skal vinne allerede fra starten, også lager de om på reglene sånn at det blir de som de har bestemt seg for.
Akkurat det samme tenkte jeg! De endrer reglene etterhvert for at den de vil skal vinne, vinner. De andre har ingen sjans dessverre.
Jeg mener at er man ute så er man ute.

Idag kommer volds episoden d har Vært så mye snakk om...
Åh, det er i dag den siste festen er og alle krangler? Hadde aldri trodd at jeg skulle bli så interessert i en voldsepisode :P

Synes det er skikkelig teit selv, herregud!! Kan jo nesten ryke ut første dagen også plutselig er man i finalen! :( Teit sesong sånn sett!

Husker en sesong hvor finaleparene skulle løpe rundt med en "bombe" i så og så lang tid, og de som hadde bomba da den sprengte røk ut eller no! Det var i grove trekk! :p
Det hadde jo faktisk vært litt morsomt :P

Jepp. TV3 bestemmer ser man jo.

De siste ukene synes jeg ph har vært noe dritt, føler alt blir lagt opp til at Martine og Pierre skal vinne. Martine har virkelig ikke hatt noe motgang, hun har virkelig seilt igjennom programmet! Og at Mathias skulle få gi bort gullbilletten? De skjønte vel at det var henne som kom til å få den. Synes Pierre har tapt seg, han er blitt så høy på seg selv, klager på at Harald baksnakker, så er han fanden med like ille, om ikke verre. Blir helt oppgitt! Ellers så tror jeg det blir Harald-Sara og Martine-Cf i finalen. Står Martine og Pierre i finalen så slår jeg av tv'n!!

De siste ukene synes jeg ph har vært noe dritt, føler alt blir lagt opp til at Martine og Pierre skal vinne. Martine har virkelig ikke hatt noe motgang, hun har virkelig seilt igjennom programmet! Og at Mathias skulle få gi bort gullbilletten? De skjønte vel at det var henne som kom til å få den. Synes Pierre har tapt seg, han er blitt så høy på seg selv, klager på at Harald baksnakker, så er han fanden med like ille, om ikke verre. Blir helt oppgitt! Ellers så tror jeg det blir Harald-Sara og Martine-Cf i finalen. Står Martine og Pierre i finalen så slår jeg av tv'n!!

Er heeeelt uenig med deg :)

Martine står jo i finalen, hun fikk jo en gullbillett. Spørsmålet er jo hvem som kommer til å stå sammen med henne :D

Jeg er helt enig!

Mens jeg sitter og leser meg opp her i tråden, går PH i bakgrunnen på TVen og jeg klarer IKKE å følge med på to ting samtidig! :P

Hey, er det noen som husker da det var en deltaker (ei jente) som fikk valget mellom å shoppe for 10000 kroner (eller noe) og partneren sin?? :D Og hun valgte å handle! :P hihi

Hva i alle dager!?? Hvem i alle dager har spredd falske rykter om hvem som vinner!? Nå er det jo ikke noe kult lengre, pierre og Martine vinner, done deal.

Back
Topp