Paradise Hotel Norge

Voldsepisode var p ta i ja:-p men att det var uakseptabel oppførsel. Var utrivelig den knipinga Audun hadde på haka t kevin. Kan tenke meg att Audun hadde veldig lyst å gjør mye mer enn å klapse. Ser jo igrun det på måten han kniper i kevin. Fysj.. usmakelig fyr. Sikkert en veldig stolt lord i dag! Ekkel selvgod oppførsel på han.. grøss

Kjenner jeg bare sitter her og er skikkelig irritert for at jeg har giddet å sett på denne sesongen. Skrev det før her tidligere og ser flere nevner det nå alt er lagt opp til Pierre og Martine.. Sikker på at selv om Sara og Harald får flest stemmer så er det en ny tvist sånn at det er Pierre og Martine som står med kula, hahaha

Har også tenkt tanken om at jeg synes det er rart om Pierre slipper kula og de er sammen i dag. Meeen kan jo hende han ikke synes det er så lett når han først evt står der.

Næææi, skal det være ny sesong neste år må de finne på noe helt nytt ikke inn og ut av gamle deltagere. Og for all del IKKE GI AUDUN EN SJANSE NESTE ÅR OGSÅ!!

Synes både Martine og Audun skulle fått konsekvenser av sine handlinger. Sånn oppfører man seg bare ikke.
Der fikk jeg tømt meg :p :p

Jeg trir ikke vi fikk se alt. Det sto i en artiklel at de var usikker på om de skulle vise alt, noe eller ingenting. Og han yppet jo til bråk oppe utfor rommet og så kan jo hende det skjedde mere der.
Tipper konsekvensen blir at Audun ikke får stemme i morgen.

Og dessuten trur jeg ganske sikkert jeg vet hvem som vinner. De viste jo tydelig gutten som holdt kula i starten av programmet.

Synes faktisk Sara E ikke er så ille likevel. Eneste dama som tør å si hva hun mener!
At Audun tjener penger på å dra rundt å feste er en SKAM! Skjemmes på hans vegne... Fysj!
Men vi vet nok hvem som vinner dessverre...

Om det blir konsekvenser for det vi fikk se at Audun gjorde i dag, så burde det i alle fall fått konsekvenser når Martine slo Pierre gjentatte ganger! Hun fortjener ikke en finaleplass, og i hvert fall ikke å vinne! Håper Sara går av med seieren alene.

Fy faen så ekkel Audun var! Skikkelig hoven og fæl! "Voldsepisode" var vel voldsomt å kalle det, men for en nedverdigende oppførsel mot kevin!
Syns ingen bør vinne jeg, ingen jeg liker, elin og cf burde stått i finalen!

Verste var at Audun mente at Kevin svarte "frekt" tilbake når han sto der nede i loungen. Forstår veldig godt at Kevin prøvde å unngå Audun når han kommer heeelt opp i trynet hannes og er ekkel. Eneste Kevin gjor var å gjenta "ja" sånn som Audun ville, forså å be han gå bort siden han begynte å røre han. Synes Audun oppførte seg som en 14år gammel klysegutt som prøver å tøffe seg..ble veldig irritert og flau på hans vegne. Han som liksom skal være voksen, nei vettu hva...

Når de skrev voldsepisode i media så hadde jeg forventa meg en knyttneve :P ikke en liten klapp på kinnet, nei sorry men denne sesongen var kjeeeeedelig :P
Audun kan ta seg en bolle, det samme kan den lord tittelen hans også gjøre :P

Må le litt av Kevin ass :P "jeg henger med Jetset mennesker, og det er lavklasse når folk får i seg for mye alkohol"
Det er paradise hotell da gutten min, ikke hollywood fruer :P

Nå har jeg kommet til stadiet der jeg egentlig driter i hvem som vinner, og DA har det vært en kjedelig sesong :P

Hey, er det noen som husker da det var en deltaker (ei jente) som fikk valget mellom å shoppe for 10000 kroner (eller noe) og partneren sin?? :D Og hun valgte å handle! :P hihi
Hæ var det det? Når da? :P hehe må har vært en sesong jeg ikke så på.

Greit, var ikke voldsomme greiene, men kjenner jeg har null respekt for Audun.
Mistet den respekten for han da jeg så det. Greit at Kevin var en idiot der, men likevel. Audun tror han kan gjøre hva han vil. Jeg hadde blitt så forbanna om noen hadde holdt meg sånn i ansiktet at det hadde nok vært jeg som hadde fiket til han.

Voldsepisode var p ta i ja:-p men att det var uakseptabel oppførsel. Var utrivelig den knipinga Audun hadde på haka t kevin. Kan tenke meg att Audun hadde veldig lyst å gjør mye mer enn å klapse. Ser jo igrun det på måten han kniper i kevin. Fysj.. usmakelig fyr. Sikkert en veldig stolt lord i dag! Ekkel selvgod oppførsel på han.. grøss
Tror ikke han bryr seg i dag jeg. Eneste han sikkert syns er kjipt er at han måtte rydde opp selv for han er jo så vant til at andre "rydder opp for han".
Men igrun glad dem viser episoden på tv. Så Audun får skamma seg..
Enig i att cf og elin skulle stått i finale.
Var igrun sikker på sara skulle fyke på kevin jeg:-P skremmende jente:p
Ja hun spiser jo sånne som han til frokost :D :D uææææ ble litt redd ja :P

Om det blir konsekvenser for det vi fikk se at Audun gjorde i dag, så burde det i alle fall fått konsekvenser når Martine slo Pierre gjentatte ganger! Hun fortjener ikke en finaleplass, og i hvert fall ikke å vinne! Håper Sara går av med seieren alene.
Helt enig! Hun slo MYE mer og mye hardere enn det Audun gjorde! Fy så irritert jeg ble nå når jeg tenker på det. Kanskje vi skal sende klage til tv 3 :D

Tror ikke han bryr seg i dag jeg. Eneste han sikkert syns er kjipt er at han måtte rydde opp selv for han er jo så vant til at andre "rydder opp for han".
Sånn som han er på tv er sånn han faktisk er i virkeligheten. Helt tragisk! Skal spørre bruttern, han traff han i påska.

Årh.. Føler det er så opplagt at det er Martine og Pierre som vinner! Utrolig irriterende. Og så prøver tv3 å lage noe spenning med at Pierre liksom skal slippe den kula, det kommer han aaaaaaldri til å gjøre. Det var jo Martine som redda han inn igjen og i tillegg er han forelska. Men noe må de jo gjøre for å holde på spenningen for det er jo virkelig ikke spennende hvem som blir vinnerparet.

Back
Topp