Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy faen så ekkel Audun var! Skikkelig hoven og fæl! "Voldsepisode" var vel voldsomt å kalle det, men for en nedverdigende oppførsel mot kevin!
Syns ingen bør vinne jeg, ingen jeg liker, elin og cf burde stått i finalen!
Eneste muligheten nå er at det er Pierre eller Harald som er involvert i voldsepisoden og dermed får CF en finaleplass som siste gutt som røk ut.
Om ikke det skjer så er det ingen tvil om at Pierre og Martine vinner- desverre..
Og dessuten trur jeg ganske sikkert jeg vet hvem som vinner. De viste jo tydelig gutten som holdt kula i starten av programmet.
Hæ var det det? Når da?Hey, er det noen som husker da det var en deltaker (ei jente) som fikk valget mellom å shoppe for 10000 kroner (eller noe) og partneren sin??Og hun valgte å handle!
hihi
Helt enig. Dritkjedelig!Nå kan jeg si at årets sesong av paradise hotel har vært heelt ræva...
Mistet den respekten for han da jeg så det. Greit at Kevin var en idiot der, men likevel. Audun tror han kan gjøre hva han vil. Jeg hadde blitt så forbanna om noen hadde holdt meg sånn i ansiktet at det hadde nok vært jeg som hadde fiket til han.Greit, var ikke voldsomme greiene, men kjenner jeg har null respekt for Audun.
Tror ikke han bryr seg i dag jeg. Eneste han sikkert syns er kjipt er at han måtte rydde opp selv for han er jo så vant til at andre "rydder opp for han".Voldsepisode var p ta i jamen att det var uakseptabel oppførsel. Var utrivelig den knipinga Audun hadde på haka t kevin. Kan tenke meg att Audun hadde veldig lyst å gjør mye mer enn å klapse. Ser jo igrun det på måten han kniper i kevin. Fysj.. usmakelig fyr. Sikkert en veldig stolt lord i dag! Ekkel selvgod oppførsel på han.. grøss
Ja hun spiser jo sånne som han til frokostMen igrun glad dem viser episoden på tv. Så Audun får skamma seg..
Enig i att cf og elin skulle stått i finale.
Var igrun sikker på sara skulle fyke på kevin jegskremmende jente
![]()
Helt enig! Hun slo MYE mer og mye hardere enn det Audun gjorde! Fy så irritert jeg ble nå når jeg tenker på det. Kanskje vi skal sende klage til tv 3Om det blir konsekvenser for det vi fikk se at Audun gjorde i dag, så burde det i alle fall fått konsekvenser når Martine slo Pierre gjentatte ganger! Hun fortjener ikke en finaleplass, og i hvert fall ikke å vinne! Håper Sara går av med seieren alene.
Sånn som han er på tv er sånn han faktisk er i virkeligheten. Helt tragisk! Skal spørre bruttern, han traff han i påska.Tror ikke han bryr seg i dag jeg. Eneste han sikkert syns er kjipt er at han måtte rydde opp selv for han er jo så vant til at andre "rydder opp for han".