Paradise Hotel Norge

Hva i alle dager!?? Hvem i alle dager har spredd falske rykter om hvem som vinner!? Nå er det jo ikke noe kult lengre, pierre og Martine vinner, done deal.
Eneste muligheten nå er at det er Pierre eller Harald som er involvert i voldsepisoden og dermed får CF en finaleplass som siste gutt som røk ut.
Om ikke det skjer så er det ingen tvil om at Pierre og Martine vinner- desverre..

Eneste muligheten nå er at det er Pierre eller Harald som er involvert i voldsepisoden og dermed får CF en finaleplass som siste gutt som røk ut.
Om ikke det skjer så er det ingen tvil om at Pierre og Martine vinner- desverre..

Det er det ikke. Det står på side2.no hva som skjedde.

Tør ikke lese mer inne på denne tråden før finalen er over! Håper alt som er sagt bare er spekulasjoner. Uansett er det jo gøy å se hva som skjer når de skal holde glasskulene!

Pierre sa jo at han skulle slippe den uansett. Snakkes

Hahahaha...nå blir det drama.. Lo så grein før det kom reklame. Det var hu som skulle legge seg tidlig, snakk om avhengig, da jeg ikke fikk sove :p nå blir det show !

Tør ikke lese mer inne på denne tråden før finalen er over! Håper alt som er sagt bare er spekulasjoner. Uansett er det jo gøy å se hva som skjer når de skal holde glasskulene!

Pierre sa jo at han skulle slippe den uansett. Snakkes

... Det er nå ingen som kan vite hva som skjer, men man må da få lov å spekulere så mye man vil :)
Det sier seg jo sjøl, siden CF ikke står i finalen :)

Snaaakkes! ;)

Hahahaha...nå blir det drama.. Lo så grein før det kom reklame. Det var hu som skulle legge seg tidlig, snakk om avhengig, da jeg ikke fikk sove :p nå blir det show !

Tenk å ødlegge festen på den måten :p Siste festen, så skal dem oppføre seg som drittunger :p

Jeg hørte ihverfall at Martine og cf sto i finale også skulle cf sleppe kula :p men da stemte visst ikke det. Tipper Pierre slepper kula, han har jo sagt han skal gjøre det, selvom han står med Martine.

Men pierre og Martine er jo kjærester i dag, så ett fett om han slipper den eller ikke :p Tviler på at dem hadde vært kjærester om han hadde stjålet premien hennes, uten å få noen goder fra det :p

... Det er nå ingen som kan vite hva som skjer, men man må da få lov å spekulere så mye man vil :)
Det sier seg jo sjøl, siden CF ikke står i finalen :)

Snaaakkes! ;)

Haha, ååå! Glemte meg av, siden jeg ble quota :D :D Selvsagt lov å spekulere ja! Men noen her er så flinke til å gjette hva som skjer også skjer nettopp det! :D Som f.eks den dagen med den siste dødssynden da noen gjettet at Sara kom inn igjen. Haha! Så det er sikkert noen som gjetter noe denne gangen også, så da må jeg holde meg unnå for å få en overraskelse. :P

Syntes den voldsepisoden ble blåst fryktelig opp! Var "bare" ett klaps. Men samtidig vanvittig barnslig og ikke minst respektløst ovenfor Kevin! samme gjelder med det Martine gjorde mot Pierre, hun klapsa jo til Pierre uten noe form for konsekvens... Like ille mener jeg når en gutt gjør det mot en gutt og når en jente gjør det mot en gutt! Blir flau jeg..

Hva skjer med folk!!? Blir g
flau av å se på.
Skjønner ikke hvorfor Kevin klikker på litt gjesping. "jeg er vant med å henge med jet set folk", hva mener han med det.
Og Audun er jo bare... jeg har ikke ord. Det var jo ikke akkurat et slag da, Kevin skal ha for at han holdt seg rolig da.
Og hva klikker Sara E for, ingen bryr seg om de greiene uansett.

Back
Topp