Paradise Hotel Norge

Samir, han likte jeg! Så ut som en badboy, men han var jo faktisk søt og snill. Husker da de "lurte" han til å hoppe til køys med noen!! Det var en bra sesong.
Haha han var BEST! :D men litt vimsete :P han lagde sin egen youtube kanal etter PH, hysterisk morsomt.

Nei har ikke det :) er den skikkelig drøy altså ?

Jeg liker den fra 2014 jeg :) den er liksom passe mye galskap, taktikk og vennskap :)
Finalen er rådramatisk!
Nå har jeg 1,5 episode igjen :D

Nå er det ikke noe moro lenger, for jeg vet hvem som vinner. Da er jo hele spenninga borte :( angrer på at jeg masa meg til det haha

Nå er det ikke noe moro lenger, for jeg vet hvem som vinner. Da er jo hele spenninga borte :( angrer på at jeg masa meg til det haha
Hehe man tror ofte man vil vite det helt til man får vite sånt, da blir det kjedelig. Ikke si noe :D

Da var jeg ferdig med den svenske :) blir jo dritnervøs selv i finalen:D enda det egentlig var ifjor:p

Jeg har faktisk aldri sett en eneste episode av programmet. Hva er det som gjør at det er så fengende? Jeg forestiller meg at det vil føles likt å se på ungdommer som reiser til Kos for å bli drita i noen uker

Jeg har faktisk aldri sett en eneste episode av programmet. Hva er det som gjør at det er så fengende? Jeg forestiller meg at det vil føles likt å se på ungdommer som reiser til Kos for å bli drita i noen uker

Selvfølgelig,drita briter på Ibiza er jo ett eget program det ;)

Jeg liker det fordi jeg er hjernedød underholdning. På lik linje med annen reality programmer. Dem er ikke drita i 45 dager akkurat. Blir sikkert det samme som å se på farmen eller Robinson, bare litt mer fjortissdrama.

Selvfølgelig,drita briter på Ibiza er jo ett eget program det ;)

Jeg liker det fordi jeg er hjernedød underholdning. På lik linje med annen reality programmer. Dem er ikke drita i 45 dager akkurat. Blir sikkert det samme som å se på farmen eller Robinson, bare litt mer fjortissdrama.
Litt sånn: ungdomsskolen på nytt :p med ulike "klikker"
og drama :D

Syns dem i juryen får veldig mage sjangser å komme inn. Må er det jo bare bingo hvem som kommer I finalen. Har liksom ikke noen å si om man ryker 3 uker før finale liksom. Syns det blir litt for mye skifting. Samme som semi uka. Veldig mye att og frem. Og enig i den hjerte seremonien. Burde være bare en som fikk ofre.

Syns dem i juryen får veldig mage sjangser å komme inn. Må er det jo bare bingo hvem som kommer I finalen. Har liksom ikke noen å si om man ryker 3 uker før finale liksom. Syns det blir litt for mye skifting. Samme som semi uka. Veldig mye att og frem. Og enig i den hjerte seremonien. Burde være bare en som fikk ofre.
Er det enda flere fra juryen som får muligheten til å komme inn idag? Jaja, da var vel ikke TV3 fornøyd med alle som var der da.. Men enig med deg, blir veldig bingo.

Noen her som VET hvem som vinner? Har hørt no rykter, skulle gjerne visst om dem stemte :p

Hehe, ok. Da går jeg kanskje ikke glipp av så masse. Får se det beste og verste på youtube :p

Det må jo være Martine og hennes partner som vinner. De fleste i juryen er jo venner av henne. Kan ikke skjønne annet!
Enig med den hjerte-greia, teit at alle 3 parene kunne ofre partneren sin. Skulle vært førstemann.

Det må jo være Martine og hennes partner som vinner. De fleste i juryen er jo venner av henne. Kan ikke skjønne annet!
Enig med den hjerte-greia, teit at alle 3 parene kunne ofre partneren sin. Skulle vært førstemann.
Er det bare meg som syns det er teit at det er juryen som skal velge partnere til Martine og Harald? Trodde de skulle kjempe om gullbillettene jeg. Er det ikke sånn det alltid har vært?

Er det bare meg som syns det er teit at det er juryen som skal velge partnere til Martine og Harald? Trodde de skulle kjempe om gullbillettene jeg. Er det ikke sånn det alltid har vært?
Synes det er skikkelig teit selv, herregud!! Kan jo nesten ryke ut første dagen også plutselig er man i finalen! :( Teit sesong sånn sett!

Husker en sesong hvor finaleparene skulle løpe rundt med en "bombe" i så og så lang tid, og de som hadde bomba da den sprengte røk ut eller no! Det var i grove trekk! :p

Der er jeg faktisk enig! Nå trenger jo nesten ingen av deltakerne å kjempe for sin plass lenger til finalen, juryen gjør det for dem...

Back
Topp