Haha han var BEST!Samir, han likte jeg! Så ut som en badboy, men han var jo faktisk søt og snill. Husker da de "lurte" han til å hoppe til køys med noen!! Det var en bra sesong.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha han var BEST!Samir, han likte jeg! Så ut som en badboy, men han var jo faktisk søt og snill. Husker da de "lurte" han til å hoppe til køys med noen!! Det var en bra sesong.
Vimsete, ja! ;DHaha han var BEST!men litt vimsete
han lagde sin egen youtube kanal etter PH, hysterisk morsomt.
Finalen er rådramatisk!Nei har ikke deter den skikkelig drøy altså ?
Jeg liker den fra 2014 jegden er liksom passe mye galskap, taktikk og vennskap
![]()
Hehe man tror ofte man vil vite det helt til man får vite sånt, da blir det kjedelig. Ikke si noeNå er det ikke noe moro lenger, for jeg vet hvem som vinner. Da er jo hele spenninga borteangrer på at jeg masa meg til det haha
Hehe man tror ofte man vil vite det helt til man får vite sånt, da blir det kjedelig. Ikke si noe![]()
Jeg har faktisk aldri sett en eneste episode av programmet. Hva er det som gjør at det er så fengende? Jeg forestiller meg at det vil føles likt å se på ungdommer som reiser til Kos for å bli drita i noen uker
Litt sånn: ungdomsskolen på nyttSelvfølgelig,drita briter på Ibiza er jo ett eget program det
Jeg liker det fordi jeg er hjernedød underholdning. På lik linje med annen reality programmer. Dem er ikke drita i 45 dager akkurat. Blir sikkert det samme som å se på farmen eller Robinson, bare litt mer fjortissdrama.
Er det enda flere fra juryen som får muligheten til å komme inn idag? Jaja, da var vel ikke TV3 fornøyd med alle som var der da.. Men enig med deg, blir veldig bingo.Syns dem i juryen får veldig mage sjangser å komme inn. Må er det jo bare bingo hvem som kommer I finalen. Har liksom ikke noen å si om man ryker 3 uker før finale liksom. Syns det blir litt for mye skifting. Samme som semi uka. Veldig mye att og frem. Og enig i den hjerte seremonien. Burde være bare en som fikk ofre.
Er en her inne. Jeg ba henne ikke si noe så du får sende henne pmNoen her som VET hvem som vinner? Har hørt no rykter, skulle gjerne visst om dem stemte![]()
Er det bare meg som syns det er teit at det er juryen som skal velge partnere til Martine og Harald? Trodde de skulle kjempe om gullbillettene jeg. Er det ikke sånn det alltid har vært?Det må jo være Martine og hennes partner som vinner. De fleste i juryen er jo venner av henne. Kan ikke skjønne annet!
Enig med den hjerte-greia, teit at alle 3 parene kunne ofre partneren sin. Skulle vært førstemann.
Synes det er skikkelig teit selv, herregud!! Kan jo nesten ryke ut første dagen også plutselig er man i finalen!Er det bare meg som syns det er teit at det er juryen som skal velge partnere til Martine og Harald? Trodde de skulle kjempe om gullbillettene jeg. Er det ikke sånn det alltid har vært?
Er det bare meg som syns det er teit at det er juryen som skal velge partnere til Martine og Harald? Trodde de skulle kjempe om gullbillettene jeg. Er det ikke sånn det alltid har vært?