Skjønte ikke helt nå, får alle velge å bytte ut eller bare den som knuser hjertet først?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skjønte ikke helt nå, får alle velge å bytte ut eller bare den som knuser hjertet først?
Aha. Ja, da blir det spennende siden Martine, CF og Sara vurderer det.Førstemann![]()
Enig med deg! Syns igrunn ikke kevin fortjener det hellerJa. Hoho.
For å snu litt på det. Hvem synes dere fortjener MINST å vinne? Jeg mener Linn og Harald. Linn synes jeg har vært ekstremt...anonym?
søren trodde kun en kunne !!! Syntes jeg er litt dårligAha. Ja, da blir det spennende siden Martine, CF og Sara vurderer det.![]()
Ja det var litt rart syns jeg...Trudde det bare var en som kunne bytte jeg. Da kunne de jo ha venta hele minuttet sånn at alle hadde muligheten til å bytte da.
EnigJa. Hoho.
For å snu litt på det. Hvem synes dere fortjener MINST å vinne? Jeg mener Linn og Harald. Linn synes jeg har vært ekstremt...anonym?
YaaaaayNy sesong for danskene![]()
Trudde det bare var en som kunne bytte jeg. Da kunne de jo ha venta hele minuttet sånn at alle hadde muligheten til å bytte da.
Skjønte ingenting jeg heller. Trodde det liksom var førstemann her..Ja det var litt rart syns jeg...
Har 3 episoder igjenden fra 2014? Har du sett den fra 2013? Den er drøy...
Tror hvis det gikk et minutt og ingen slapp så var det ingen som byttetTrudde det bare var en som kunne bytte jeg. Da kunne de jo ha venta hele minuttet sånn at alle hadde muligheten til å bytte da.
EnigSynes det var superkjipt at Sara røk jeg.. Eneste jeg synes fortjente å vinne, og hun har alltid hatt noen mot seg. Nå er det egentlig ingen igjen jeg synes fortjener å vinne. Heier på Linn nå, fordi hun har vært minst slem! (Dvs vi har jo ikke fått sett noe hun har gjort nesten..)
Samme herHvordan var det Audun røyk ut? *Gullfiskhukommelse*
Den fra 2013, er det sesongen da Samir var med første året? Og hun paow?Har 3 episoder igjenden fra 2014? Har du sett den fra 2013? Den er drøy...
Samir, han likte jeg! Så ut som en badboy, men han var jo faktisk søt og snill. Husker da de "lurte" han til å hoppe til køys med noen!! Det var en bra sesong.Den fra 2013, er det sesongen da Samir var med første året? Og hun paow?
Digget den sesongen, såå mye kaos. Svenskene kan lage action ass.