Paradise Hotel Norge

Ja. Hoho.

For å snu litt på det. Hvem synes dere fortjener MINST å vinne? Jeg mener Linn og Harald. Linn synes jeg har vært ekstremt...anonym?
Linn har vært kjeeeedelig der inne.

Word...skjønner ikke at hun har overlevd så lengd der uken. Hun må jo ha en taktikk om å ligge ekstremt lavt i terrenget.
Tror ikke noen hadde merket det on hun hadde sneket seg ut en natt og blitt borte. *gjesp* så kjedelig.

Har 3 episoder igjen :D den fra 2014? Har du sett den fra 2013? Den er drøy...
Saga het hun:p Syntes så synd på han Kristian da jeg så den sesongen.
Men hvor ser du sesongen fra 2013? Husker ikke om jeg Har sett den :s

Ja. Hoho.

For å snu litt på det. Hvem synes dere fortjener MINST å vinne? Jeg mener Linn og Harald. Linn synes jeg har vært ekstremt...anonym?
Linn har vært kjeeeedelig der inne.
Word...skjønner ikke at hun har overlevd så lengd der uken. Hun må jo ha en taktikk om å ligge ekstremt lavt i terrenget.
Tror ikke noen hadde merket det on hun hadde sneket seg ut en natt og blitt borte. *gjesp* så kjedelig.
Hun er litt kjedelig ja. Bortsett fra onani-greiene :D trodde jeg skulle revne!!
Synes Martine hr vært litt vel høy på seg selv, hun er liksom dronning og bestemmer alt bla bla. Syns det er drøyt og mener at å manipulere folk ikke er noen ok måte å vinne på.

Hun er litt kjedelig ja. Bortsett fra onani-greiene :D trodde jeg skulle revne!!
Synes Martine hr vært litt vel høy på seg selv, hun er liksom dronning og bestemmer alt bla bla. Syns det er drøyt og mener at å manipulere folk ikke er noen ok måte å vinne på.
Jeg synes ikle Martine skal vinne heller. Synes hun har vært nesten slem i enkelte situasjoner også. Nei uff. Håper ikke hu vinner.

Og jeg hadde glemt hvor pen Eric er:D

Saga het hun:p Syntes så synd på han Kristian da jeg så den sesongen.
Men hvor ser du sesongen fra 2013? Husker ikke om jeg Har sett den :s
Så den på tv3-appen, men nå er den dessverre borte. Paow (Paulina) var jo med der også.
Kristian er sååå herlig! Kom inn nettopp. Husk at jeg ikke har sett ferdig :p
Og jeg hadde glemt hvor pen Eric er:D
Eric er så pen at han ikke er pen på en måte. Likte virkelig Kian jeg ♡

Ny sesong for danskene:dance011

Jeg synes ikle Martine skal vinne heller. Synes hun har vært nesten slem i enkelte situasjoner også. Nei uff. Håper ikke hu vinner.
Hun har vært skikkelig ekkel. Bah!

Så den på tv3-appen, men nå er den dessverre borte. Paow (Paulina) var jo med der også.
Kristian er sååå herlig! Kom inn nettopp. Husk at jeg ikke har sett ferdig :p

Eric er så pen at han ikke er pen på en måte. Likte virkelig Kian jeg ♡
Kristian er fantastisk! Tenk å være så forbanna glad hele tiden:D Nja til Kian, takler ikke den lange øredobben han:p

Kristian er fantastisk! Tenk å være så forbanna glad hele tiden:D Nja til Kian, takler ikke den lange øredobben han:p
Men uten øredobben :D
Må være fantastisk å bare spre sånn glede hele tiden! Kristian altså.

Back
Topp