Paradise Hotel Norge

Da er det klart for finaleuke. Hvem håper du vinner?
Jeg håper Sara og Harald. Tror Pierre eller Mathias kommer inn igjen.

Jeg heier egentlig bare på CF, så håper han vinner og slipper den kula :P Hehe!
Synes cf var bra i starten men nå syns jeg bare han er teit. Er jo så sur hele tida!

Jeg heier på vinneren! Kanskje Martine. Siden ingen andre heier på henne.

Heier på Martine og Elin :D:D
Ler mye av CF, men det er som flere sier - han er ikke særlig hyggelig.. Rart han får lov å holde på sånn. Han burde sånn virkelig skaffet seg litt hjelp for det sinnet sitt :o

Heier på Martine og Elin :D:D
Ler mye av CF, men det er som flere sier - han er ikke særlig hyggelig.. Rart han får lov å holde på sånn. Han burde sånn virkelig skaffet seg litt hjelp for det sinnet sitt :o
Ehhh ja, han blir jo dritsint og kaster ting. Må snakke med noen, han der :o

Ehhh ja, han blir jo dritsint og kaster ting. Må snakke med noen, han der :o
Absolutt! Syns ikke det hører hjemme noen plass. Andre som holder på sånn må jo i sinne-terapi :D

Jeg heier egentlig ikke på noen, så det er litt kjedelig da. Har ikke funnet meg noen ordentlige favoritter denne sesongen, og det er ingen som jeg føler fortjener å vinne mer enn andre.

Jeg heier egentlig ikke på noen, så det er litt kjedelig da. Har ikke funnet meg noen ordentlige favoritter denne sesongen, og det er ingen som jeg føler fortjener å vinne mer enn andre.
Da kan du heie på den som vinner :D

haha, ja jeg får vel gjøre det. Er litt skuffa over årets sesong egentlig. Eller kanskje det er jeg som har blitt for gammel...
Vanskelig å si :D En kombi kanskje, litt alder og litt at det faktisk har vært veldig kjedelig i år.. Jeg er 30 men nekter å skylde fullstendig på alder for jeg føler meg så ung :P

Er det noen som har sett "Ex on the beach" her? ;D Det finnes på tv3-appen. Jeg er en skikkelig realityslave!

haha, ja jeg får vel gjøre det. Er litt skuffa over årets sesong egentlig. Eller kanskje det er jeg som har blitt for gammel...
Vanskelig å si :D En kombi kanskje, litt alder og litt at det faktisk har vært veldig kjedelig i år.. Jeg er 30 men nekter å skylde fullstendig på alder for jeg føler meg så ung :P
Årets sesong er jo kjedelig. Se heller på den svenske :) den er knall!

Back
Topp