Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser på app ja. Joda, den er helt grei. Ikke like mye drama som 2013 men mer enn den norskeSer du på appen? Hvordan er den svenske? Husker ikke om de la ut den danske i fjor, tror ikke jeg sjekket. Men håper de gjør det i år![]()
Endelig slutta med 110%Jeg syns PH har vært så kjedelig den siste tidenjeg går liksom å tenker "yes finale uka next, endelig er det over" :O
Så kan vi vel si oss enige i at de mest brukte ordene i denne sesongen har vært "fyyyy faaaaaen"![]()
Og "kødder du m meh"Jeg syns PH har vært så kjedelig den siste tidenjeg går liksom å tenker "yes finale uka next, endelig er det over" :O
Så kan vi vel si oss enige i at de mest brukte ordene i denne sesongen har vært "fyyyy faaaaaen"![]()
72 episoder?? Er de der nesten 20 uker? Haha da har man jo noe å gjøre på uværsdagerSer på app ja. Joda, den er helt grei. Ikke like mye drama som 2013 men mer enn den norskeverdt å se mener jeg. Det som er litt dumt er at jeg ikke fikk sett ca fra 10-20 pga noe rart med appen. Men ser jeg ikke har gått glipp av all verden. Er på 30-og noe. Blir sikkert ferdig iløpet av helga
Den danske fra ifjor ligger ute på appen ja, 72 episoder![]()
72/7=10,2. 72 dager.72 episoder?? Er de der nesten 20 uker? Haha da har man jo noe å gjøre på uværsdager![]()
Så de følger ikke kalenderuken, men går fra torsdag direkte til mandag? Jeg tenkte det var mye vi ikke fikk se jeg..og at de klippet dagene.72/7=10,2. 72 dager.
De er der i litt over 10 uker
De norske er der i 7-8 uker. Hver episode er en dag. De har bare man-tors. Etter torsdag begynner de på mandag igjen![]()
Åja viser de en episode hver dag i Danmark? Jeg tenkte 4 episoder i uka der også72/7=10,2. 72 dager.
De er der i litt over 10 uker
De norske er der i 7-8 uker. Hver episode er en dag. De har bare man-tors. Etter torsdag begynner de på mandag igjen![]()
Hahah åh jeg glemte nesten denOg "kødder du m meh"![]()
Tviler egentlig litt på at noen der inne har vært seg selv 110%Endelig slutta med 110%![]()
Det er mandag til torsdag slik jeg har forstått det jaSå de følger ikke kalenderuken, men går fra torsdag direkte til mandag? Jeg tenkte det var mye vi ikke fikk se jeg..og at de klippet dagene.
De viser sikkert mandag til torsdag der også. Så for de som ser på er det vel 18 uker. Men de er der i 72 dager slik jeg har skjønt detÅja viser de en episode hver dag i Danmark? Jeg tenkte 4 episoder i uka der også72/4 som blir 18. Men mulig jeg tenker helt feil her hehe
Synes det er dritspennende jegHahah. Bare jeg som synes det er spennende. Aldri vært så hekta før som nå jegsikkert noe med at man er låst til heimen etter leggetid
![]()
Ahhhh ja, logiskDe viser sikkert mandag til torsdag der også. Så for de som ser på er det vel 18 uker. Men de er der i 72 dager slik jeg har skjønt det![]()
Er i samme tåka selv så vet hva du snakker om, hahaAhhhh ja, logiskskylder på amme/pumpetåka for det var litt flaut
![]()
Jeg prøvde meg på den danske en gang, men det var håpløst. jeg skkønte jo ingenting!Men det er jo ikke tekstet! Dansk må jeg virkelig konsentrere meg for å forstå, og likevel forstår jeg ikke alt![]()
Synes egentlig det var litt teit at den utstemte måtte velge blant de som sto, for de var jo aldri trygge uansett. Hadde vært mer i tråd med dødssynden og velge de som satt, for de viste jo hovmod med å være så safe med den sitteplassen! Også var det teit at ikke begge fikk redde seg inn igjen!! Haha, jeg må le av John! Han er morsom! Æ trudde hæstkuken skulle sitte oinner hesten og ikke oppo! Veldig Tromsødialekt.
En uke igjen med Paradise! Endelig kan jeg legge meg tidlig uten å føle at jeg går glipp av kveldens store happening!![]()
Herregud, hvorfor legger jeg meg ikke nå da.......
så smart, kanskje jec skal se det når den norske er overBåde den danske og svenske som ligger på viaplay nå er med tekst. Har nettopp sett begge sesongeneSer på app på tlf/iPad
![]()