Pleier å være ganske mye mer action enn den norskeAh, ja, det kan jo hendehar aldri sett hverken svensk eller dansk versjon av ph
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Pleier å være ganske mye mer action enn den norskeAh, ja, det kan jo hendehar aldri sett hverken svensk eller dansk versjon av ph
![]()
Hvilken app er det snakk om? Jeg vil også se den svenske og danske phSer du på appen? Hvordan er den svenske? Husker ikke om de la ut den danske i fjor, tror ikke jeg sjekket. Men håper de gjør det i år![]()
Men det er jo ikke tekstet! Dansk må jeg virkelig konsentrere meg for å forstå, og likevel forstår jeg ikke altJa nei ikke på tvn, men på viaplay og TV3 playde har pleid å legge ut episoder av den når den norske er ferdig. Men vi får se
![]()
Har heia på Sara fra starten. Vil ikke at hun skal ryke ut nåGleder meg til kveldens episode, har en følelse av at det skjer noe spennende. Kan jo ikke bare være at Harald og Sara må dra! Bør være en tvist..![]()
Også så slitsomt å måtte bruke hjerneceller på et program man i utgangspunktet bare kan skru av hjernen og glaneMen det er jo ikke tekstet! Dansk må jeg virkelig konsentrere meg for å forstå, og likevel forstår jeg ikke alt![]()
Samme!!! Spennende ass!Håper de kan bytte seg inn med hvem de vil. Mohahahahaha![]()
![]()
![]()
NettoppOgså så slitsomt å måtte bruke hjerneceller på et program man i utgangspunktet bare kan skru av hjernen og glane![]()
![]()
TV3 playHvilken app er det snakk om? Jeg vil også se den svenske og danske ph
Haha jaOgså så slitsomt å måtte bruke hjerneceller på et program man i utgangspunktet bare kan skru av hjernen og glane![]()
![]()
Både den danske og svenske som ligger på viaplay nå er med tekst. Har nettopp sett begge sesongeneMen det er jo ikke tekstet! Dansk må jeg virkelig konsentrere meg for å forstå, og likevel forstår jeg ikke alt![]()
John og Elin røyk i dagHvem røyk i dag? Jeg måtte se Hangover![]()
Ja, jeg håpet det samme, at de skulle velge mellom de som satt.Synes egentlig det var litt teit at den utstemte måtte velge blant de som sto, for de var jo aldri trygge uansett. Hadde vært mer i tråd med dødssynden og velge de som satt, for de viste jo hovmod med å være så safe med den sitteplassen! Også var det teit at ikke begge fikk redde seg inn igjen!! Haha, jeg må le av John! Han er morsom! Æ trudde hæstkuken skulle sitte oinner hesten og ikke oppo! Veldig Tromsødialekt.
En uke igjen med Paradise! Endelig kan jeg legge meg tidlig uten å føle at jeg går glipp av kveldens store happening!
Herregud, hvorfor legger jeg meg ikke nå da.......