Paradise Hotel Norge

Gleder meg til kveldens episode, har en følelse av at det skjer noe spennende. Kan jo ikke bare være at Harald og Sara må dra! Bør være en tvist.. :)

Ja nei ikke på tvn, men på viaplay og TV3 play :) de har pleid å legge ut episoder av den når den norske er ferdig. Men vi får se :)
Men det er jo ikke tekstet! Dansk må jeg virkelig konsentrere meg for å forstå, og likevel forstår jeg ikke alt :p

Jeg er drittlei, men klarer ikke la vær å se.. Nå er det ingen av parene jeg heier på, men håper CF og Sara går til finalen og at CF slipper kulen.

Hvem røyk i dag? Jeg måtte se Hangover :)

Synes egentlig det var litt teit at den utstemte måtte velge blant de som sto, for de var jo aldri trygge uansett. Hadde vært mer i tråd med dødssynden og velge de som satt, for de viste jo hovmod med å være så safe med den sitteplassen! Også var det teit at ikke begge fikk redde seg inn igjen!! Haha, jeg må le av John! Han er morsom! Æ trudde hæstkuken skulle sitte oinner hesten og ikke oppo! Veldig Tromsødialekt. :P

En uke igjen med Paradise! Endelig kan jeg legge meg tidlig uten å føle at jeg går glipp av kveldens store happening! :D

Herregud, hvorfor legger jeg meg ikke nå da.......

Synes egentlig det var litt teit at den utstemte måtte velge blant de som sto, for de var jo aldri trygge uansett. Hadde vært mer i tråd med dødssynden og velge de som satt, for de viste jo hovmod med å være så safe med den sitteplassen! Også var det teit at ikke begge fikk redde seg inn igjen!! Haha, jeg må le av John! Han er morsom! Æ trudde hæstkuken skulle sitte oinner hesten og ikke oppo! Veldig Tromsødialekt. :p

En uke igjen med Paradise! Endelig kan jeg legge meg tidlig uten å føle at jeg går glipp av kveldens store happening! :D

Herregud, hvorfor legger jeg meg ikke nå da.......
Ja, jeg håpet det samme, at de skulle velge mellom de som satt.

Back
Topp