Mortilprins
Elsker forumet
Har viaplay fjernet hele paradise?
Nei? Jeg får fortsatt sett det, men kanskje du har viaplay sverige eller no? At det liksom automatisk har blitt endra
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har viaplay fjernet hele paradise?
Blir spennende å se hvor rett du harTror tvisten i kveld blir noe som at en av de som går ut får en makt. Den makten vil være å kunne bytte seg selv inn igjen mot en av de andre![]()
For dødssynden de mangler er hovmod. Hovmod kan jo sees på som arroganse og skyhøy selvtillit.. De som har sitteplasser under dagens parsermoni har alle vært arrogante etter at de fikk sitteplasser og går rundt å tror de er sikre.. Sara og Harald som ikke fikk bli med på pandoras og dermed ikke har noen sitteplass har vært usikre og redde, de har ikke vist noe hovmod. Derfor tror jeg dødsynden vil være i deres favør..![]()
Jeg ser for meg at Linn velger Harald. Da ryker John.
Sara stiller seg bak CF. CF velger Elin, og Sara "ryker".. Siden Sara ikke har vist hovmod (pga. at hun ikke fikk sitteplass eller delta på pandoras) så vil hun da få en makt. Denne makten vil være at hun kan velge å bytte seg inn mot å sende ut en annen jente. Sånn type "den som ler sist, ler best" opplegg føler jeg det er i kveld![]()
Litt lei kanskje. Antall kommentarer her inne har hvertfall dabbet avEr folk lei nå eller? Hva tror dere om kveldens utfall? Hva blir tvisten??
Tror tvisten i kveld blir noe som at en av de som går ut får en makt. Den makten vil være å kunne bytte seg selv inn igjen mot en av de andre![]()
For dødssynden de mangler er hovmod. Hovmod kan jo sees på som arroganse og skyhøy selvtillit.. De som har sitteplasser under dagens parsermoni har alle vært arrogante etter at de fikk sitteplasser og går rundt å tror de er sikre.. Sara og Harald som ikke fikk bli med på pandoras og dermed ikke har noen sitteplass har vært usikre og redde, de har ikke vist noe hovmod. Derfor tror jeg dødsynden vil være i deres favør..![]()
Sara stiller seg bak CF. CF velger Elin, og Sara "ryker".. Siden Sara ikke har vist hovmod (pga. at hun ikke fikk sitteplass eller delta på pandoras) så vil hun da få en makt. Denne makten vil være at hun kan velge å bytte seg inn mot å sende ut en annen jente. Sånn type "den som ler sist, ler best" opplegg føler jeg det er i kveld![]()
Litt treg her...Med å kaste ting å sånn mener du?
Jeg er IKKE lei og irriterer meg over at det snart er ferdig! Seriøst dagens høydepunkt for megLitt lei kanskje. Antall kommentarer her inne har hvertfall dabbet av![]()
Tenker noe i de baner jeg også, blir spennende i kveldTror tvisten i kveld blir noe som at en av de som går ut får en makt. Den makten vil være å kunne bytte seg selv inn igjen mot en av de andre![]()
Like greit at det snart er ferdig... Skikkelig laber sesong!Litt lei kanskje. Antall kommentarer her inne har hvertfall dabbet av![]()
Hehe jeg håper de viser den danske versjonen etterpå jeg. Det har de gjort tidligere år, og der har det jo alltid vært actionJeg er IKKE lei og irriterer meg over at det snart er ferdig! Seriøst dagens høydepunkt for meg![]()
Det håper jeg også, men gjorde de det i fjor? Så lenge det blir lagt ut på appen er jeg fornøyd. Den er også mye lengre. Ser den svenske nå, men ser jo flere episoder daglig så det går fortHehe jeg håper de viser den danske versjonen etterpå jeg. Det har de gjort tidligere år, og der har det jo alltid vært action![]()
Gubben vil ikke se. Har prøvd å få han med men. De sender den jo så sent også. Før har det jo vært 21.30.Jeg er kanskje litt lei, men synes det er gøy å ha noe å følge med på. Samboeren ser også på, så det er hyggelig å ha noe å følge med på sammen. Ellers blir det ofte til at vi ser på hver vår serie på hver vår data, skikkelig usosialt!
Hehe jeg håper de viser den danske versjonen etterpå jeg. Det har de gjort tidligere år, og der har det jo alltid vært action![]()
Tror tvisten i kveld blir noe som at en av de som går ut får en makt. Den makten vil være å kunne bytte seg selv inn igjen mot en av de andre![]()
For noe dritt! Får ikke til å se pga min geografiske posisjonDet gjør dem nok ikke. Dem reklamerer med sesongstart av Chicago P.D. onsdag 3.juni kl 22.30![]()
Ja nei ikke på tvn, men på viaplay og TV3 playDet gjør dem nok ikke. Dem reklamerer med sesongstart av Chicago P.D. onsdag 3.juni kl 22.30![]()
Ja nei ikke på tvn, men på viaplay og TV3 playde har pleid å legge ut episoder av den når den norske er ferdig. Men vi får se
![]()
Ser du på appen? Hvordan er den svenske? Husker ikke om de la ut den danske i fjor, tror ikke jeg sjekket. Men håper de gjør det i årDet håper jeg også, men gjorde de det i fjor? Så lenge det blir lagt ut på appen er jeg fornøyd. Den er også mye lengre. Ser den svenske nå, men ser jo flere episoder daglig så det går fort![]()