Paradise Hotel Norge

True. Dør også litt av han John (?), kjenner oppgittheten hans helt inn i stua. Haha. Stakkars
jeg begynner faktisk å like han litt:p "æ føle mæ så gammal" hahaha Jeg satt og tenkte det samme når han sa det. Jævla fjortis unger haha.

True. Dør også litt av han John (?), kjenner oppgittheten hans helt inn i stua. Haha. Stakkars
jeg begynner faktisk å like han litt:p "æ føle mæ så gammal" hahaha Jeg satt og tenkte det samme når han sa det. Jævla fjortis unger haha.

Likte han fra starten. Digg at de tar inn litt anti-Paradise folk. Ikke bare bartendere fra Stavanger og Oslo liksom :p
haha men alle som har vært med i PH stikker jo til rohdos og jobber som bartendere da:p så det ligger litt i Ph genene å være bartender eller bli det senere:p

Er det bare meg som har glemt tidligere sesonger, eller er årets deltakere ekstra håpløse i fylla?
Og hva skjer med resirkulering av deltakere? Synes det kan bli litt kjedelig med de samme folka hele tiden.

Noen som har sett dagens episode?

Jeg synes det er drøyt at cf får holde på som han gjør. Han er jo skikkelig agressiv!

Er det bare meg som har glemt tidligere sesonger, eller er årets deltakere ekstra håpløse i fylla?
Og hva skjer med resirkulering av deltakere? Synes det kan bli litt kjedelig med de samme folka hele tiden.
Husker ikke jeg :o Men de var veldig håpløse igår da. Var totalt kaos uten mening :D

Ååååå kevin har DEN sjansen også tør han ikke å bruke den... Vet ikke om jeg klarer å se mere og se på et dumt valg... Håper han klarer å tenke litt selv før valget sitt :p

Har Kevin valgt?

Back
Topp