Paradise Hotel Norge

Begynner å bli litt lei av " kungen" jeg. :p
Ja... Synd de sterkeste fikk være konge og dronning. Pierre har aldri vært i fare eller noe. Ikke Martine heller igrunn. Irriterende!

Ja... Synd de sterkeste fikk være konge og dronning. Pierre har aldri vært i fare eller noe. Ikke Martine heller igrunn. Irriterende!
Pierre har vel så og si sklidd på ett bananskall gjennom hele oppholdet. Lucky basterd. Good karma så det holder :P

Pierre har vel så og si sklidd på ett bananskall gjennom hele oppholdet. Lucky basterd. Good karma så det holder :P
For all del kom til finalen men ikke vinn :D

Håper Sara og CF vinner :)
Har liksom ingen jeg heier på. De er jo kjipe hele gjengen :) Er liksom ingen som har måttet virkelig kjempe for tilværelsen syns jeg.

Ja haha. Eller hvis Audun vinner.. Ååh gud nei, han har også hatt sykt bra karma gjennom hele oppholdet :P
Tror ikke Audun kan vinne... Han får jo penger av tv3 for å være med. Tror jeg da...
Tror han ryker ut veldig snart :)

Tror ikke Audun kan vinne... Han får jo penger av tv3 for å være med. Tror jeg da...
Tror han ryker ut veldig snart :)
Haha hva serr? Får han betalt for å være med? Enten så må tv3 være sikkelig desperate etter å lage god tv, eller så er den godeste Lorden bare veldig PR kåt eller ekstremt kravstor :P

Får hAn penger for å være med? :o
Haha hva serr? Får han betalt for å være med? Enten så må tv3 være sikkelig desperate etter å lage god tv, eller så er den godeste Lorden bare veldig PR kåt eller ekstremt kravstor :P
Nei altså jeg VET ikke da! Bare så det er sagt :)
Men synes det er ille at han er med pga det som skjedde på finalefesten ifjor jeg da.

Back
Topp