Er såå glad for at CF endelig kom inn igjen, men syns synd på han stakkars :/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hu skjønner hu har driti seg ut. Istedenfor å legge seg helt padde flat prøver hu å unnskylde detHahah!
Også så teit ho er. "Skulle jeg sitte her å vente på deg!?"
Også er det akkurat det ho har bedt ham gjøre!
Hu skjønner hu har driti seg ut. Istedenfor å legge seg helt padde flat prøver hu å unnskylde det![]()
Hu skjønner hu har driti seg ut. Istedenfor å legge seg helt padde flat prøver hu å unnskylde det![]()
Ja... Synd de sterkeste fikk være konge og dronning. Pierre har aldri vært i fare eller noe. Ikke Martine heller igrunn. Irriterende!Begynner å bli litt lei av " kungen" jeg.![]()
Pierre har vel så og si sklidd på ett bananskall gjennom hele oppholdet. Lucky basterd. Good karma så det holderJa... Synd de sterkeste fikk være konge og dronning. Pierre har aldri vært i fare eller noe. Ikke Martine heller igrunn. Irriterende!
For all del kom til finalen men ikke vinnPierre har vel så og si sklidd på ett bananskall gjennom hele oppholdet. Lucky basterd. Good karma så det holder![]()
Har liksom ingen jeg heier på. De er jo kjipe hele gjengenHåper Sara og CF vinner![]()
Ja haha. Eller hvis Audun vinner.. Ååh gud nei, han har også hatt sykt bra karma gjennom hele oppholdetFor all del kom til finalen men ikke vinn![]()
Tror ikke Audun kan vinne... Han får jo penger av tv3 for å være med. Tror jeg da...Ja haha. Eller hvis Audun vinner.. Ååh gud nei, han har også hatt sykt bra karma gjennom hele oppholdet![]()
Får hAn penger for å være med?Tror ikke Audun kan vinne... Han får jo penger av tv3 for å være med. Tror jeg da...
Tror han ryker ut veldig snart![]()
Haha hva serr? Får han betalt for å være med? Enten så må tv3 være sikkelig desperate etter å lage god tv, eller så er den godeste Lorden bare veldig PR kåt eller ekstremt kravstorTror ikke Audun kan vinne... Han får jo penger av tv3 for å være med. Tror jeg da...
Tror han ryker ut veldig snart![]()
Får hAn penger for å være med?![]()
Nei altså jeg VET ikke da! Bare så det er sagtHaha hva serr? Får han betalt for å være med? Enten så må tv3 være sikkelig desperate etter å lage god tv, eller så er den godeste Lorden bare veldig PR kåt eller ekstremt kravstor![]()
Hva skjedde der?? :ONei altså jeg VET ikke da! Bare så det er sagt![]()
Men synes det er ille at han er med pga det som skjedde på finalefesten ifjor jeg da.
Hva skjedde ?Nei altså jeg VET ikke da! Bare så det er sagt
Men synes det er ille at han er med pga det som skjedde på finalefesten ifjor jeg da.
Nei altså jeg VET ikke da! Bare så det er sagt![]()
Hva skjedde der?? :O
Klare for kvelden, jenter? Håper det blir skikkelig action!!![]()
Hva skjedde ?nå gjør du meg nysgjerrig ass
![]()
Han endte i slåsskamp og ble kasta utVar ikke det Audun som fikk seg en på tryne i fjor?
Åå, haha! Med noen andre deltakere eller?Han endte i slåsskamp og ble kasta ut![]()