Måtte Google litt isted. Var visst en kompis av TrianaÅå, haha! Med noen andre deltakere eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Måtte Google litt isted. Var visst en kompis av TrianaÅå, haha! Med noen andre deltakere eller?
Nei altså jeg VET ikke da! Bare så det er sagt![]()
Men synes det er ille at han er med pga det som skjedde på finalefesten ifjor jeg da.
HerreGUUUD så teit valg! Mye vits å sende ut en som ikke er en trussel, mens de etterpå snakker om å sende hjem Pierre likevel? Kunne hun ikke bare gjort det i dag?? Hun kunne f.eks bedt John stille seg bak Elin, Elin hadde valgt CF så kunne Sara bytta ut John med Pierre. Huff. Liker Pierre da! Bare tenkte for Saras del. Synes ikke hun kan kalle seg for den store spilleren som hun skryter sånn av.
God natt!![]()
Okei, har ikke lagt meg!Eller så kunne hun bare bytta ut Audun med Pierre, hadde ikke trengt å gjøre det så fryktelig vanskelig![]()
Men sånn er nå det. Dem er ikke så smarte i grunn.
Elin og CF var btw uansett låst.
Okei, har ikke lagt meg!
Ja, men tenkte bare sånn at ikke Martine skulle få Audun som partner. Hadde vært gøy hvis hun fikk John! Ikke så høy i hatten lengre da!Men det var det jeg hadde trodd, at hun kom til å bytte Audun med Pierre.
Ah, stemmer det med Elin og CF, ja.
ÅåhHan endte i slåsskamp og ble kasta ut![]()
Ååhda er det det jeg leste om . Trodde det var nå jeg
![]()
Haha! Var det deg som skrev tidligere i denne posten at du trodde noen ble kastet ut pga slossing??![]()
Har ventet på denne slossingen leeeenge![]()
Ahaa. Så det har vært i denne sesongen og. Ja daså.Jeg har også lest i avisen at noen utøver vold i denne sesongen. Men der jeg leste ville de ikke si noe om hva straffen ble, eller hvor mye av det de kom til å vise på tv.
Men har vært noe nå også tror jeg. Men ikke det sikkert det kommer frem så vi får vite det.Ååhda er det det jeg leste om . Trodde det var nå jeg
![]()
Fortell!! Jeg har lagt meg, men er så nysgjerrigHAHAAHAHA!!!! DÆVVER av Kevin!!
Han er så morsom! Uten å prøve å være detHAHAAHAHA!!!! DÆVVER av Kevin!!
Hehe! Tenk å skal se selv på tvJeg dør av fylle-dramahahaha

Endelig ble det litt actionJeg dør av fylle-dramahahaha