Verdensmesterskap i fylleangstHehe! Tenk å skal se selv på tv![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Verdensmesterskap i fylleangstHehe! Tenk å skal se selv på tv![]()
True. Dør også litt av han John (?), kjenner oppgittheten hans helt inn i stua. Haha. StakkarsEndelig ble det litt actionhaha
jeg begynner faktisk å like han littTrue. Dør også litt av han John (?), kjenner oppgittheten hans helt inn i stua. Haha. Stakkars
jeg begynner faktisk å like han littTrue. Dør også litt av han John (?), kjenner oppgittheten hans helt inn i stua. Haha. Stakkars
Likte han fra starten. Digg at de tar inn litt anti-Paradise folk. Ikke bare bartendere fra Stavanger og Oslo liksomjeg begynner faktisk å like han litt"æ føle mæ så gammal" hahaha Jeg satt og tenkte det samme når han sa det. Jævla fjortis unger haha.
haha men alle som har vært med i PH stikker jo til rohdos og jobber som bartendere daLikte han fra starten. Digg at de tar inn litt anti-Paradise folk. Ikke bare bartendere fra Stavanger og Oslo liksom![]()
Likte han fra starten. Digg at de tar inn litt anti-Paradise folk. Ikke bare bartendere fra Stavanger og Oslo liksom![]()
JeppNoen som har sett dagens episode?
Jeg ogsåJeg også liker han. Syns han er drit kul!holdt på å le meg hjæl i gårsdagens episode
![]()
Husker ikke jegEr det bare meg som har glemt tidligere sesonger, eller er årets deltakere ekstra håpløse i fylla?
Og hva skjer med resirkulering av deltakere? Synes det kan bli litt kjedelig med de samme folka hele tiden.
Med å kaste ting å sånn mener du?Jeg synes det er drøyt at cf får holde på som han gjør. Han er jo skikkelig agressiv!