Ja jeg hører folk si det, så må vel ta det opp til vurderingÅrets sesong er jo kjedelig. Se heller på den svenskeden er knall!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja jeg hører folk si det, så må vel ta det opp til vurderingÅrets sesong er jo kjedelig. Se heller på den svenskeden er knall!
Jeg har tolket mye av det som kødd også?
Jo, noe tror jeg. Ser jo ofte ut som han ikke skal klare å holde segDet har jeg og. Er han ikke ironisk nesten hele tiden, a? ;D Bortsett fra når han kaster ting da.
Har 3 episoder igjenÅrets sesong er jo kjedelig. Se heller på den svenskeden er knall!
Ja. Hoho.Jo, noe tror jeg. Ser jo ofte ut som han ikke skal klare å holde seg![]()
FireDa var vi tre da![]()
Linn har vært kjeeeedelig der inne.Ja. Hoho.
For å snu litt på det. Hvem synes dere fortjener MINST å vinne? Jeg mener Linn og Harald. Linn synes jeg har vært ekstremt...anonym?
Word...skjønner ikke at hun har overlevd så lengd der uken. Hun må jo ha en taktikk om å ligge ekstremt lavt i terrenget.Linn har vært kjeeeedelig der inne.
Er den fra 2014 med hun lille med mye hår? Litt dårlig forklartHar 3 episoder igjenden fra 2014? Har du sett den fra 2013? Den er drøy...
Tror ikke noen hadde merket det on hun hadde sneket seg ut en natt og blitt borte. *gjesp* så kjedelig.Word...skjønner ikke at hun har overlevd så lengd der uken. Hun må jo ha en taktikk om å ligge ekstremt lavt i terrenget.
Saga? Jasse? Ja det var dårlig forklartEr den fra 2014 med hun lille med mye hår? Litt dårlig forklart![]()
Saga het hunHar 3 episoder igjenden fra 2014? Har du sett den fra 2013? Den er drøy...
SagaSaga? Jasse? Ja det var dårlig forklart![]()
Ja. Hoho.
For å snu litt på det. Hvem synes dere fortjener MINST å vinne? Jeg mener Linn og Harald. Linn synes jeg har vært ekstremt...anonym?
Linn har vært kjeeeedelig der inne.
Word...skjønner ikke at hun har overlevd så lengd der uken. Hun må jo ha en taktikk om å ligge ekstremt lavt i terrenget.
Hun er litt kjedelig ja. Bortsett fra onani-greieneTror ikke noen hadde merket det on hun hadde sneket seg ut en natt og blitt borte. *gjesp* så kjedelig.
Jeg synes ikle Martine skal vinne heller. Synes hun har vært nesten slem i enkelte situasjoner også. Nei uff. Håper ikke hu vinner.Hun er litt kjedelig ja. Bortsett fra onani-greienetrodde jeg skulle revne!!
Synes Martine hr vært litt vel høy på seg selv, hun er liksom dronning og bestemmer alt bla bla. Syns det er drøyt og mener at å manipulere folk ikke er noen ok måte å vinne på.
Så den på tv3-appen, men nå er den dessverre borte. Paow (Paulina) var jo med der også.Saga het hunSyntes så synd på han Kristian da jeg så den sesongen.
Men hvor ser du sesongen fra 2013? Husker ikke om jeg Har sett den :s
Saga![]()
Eric er så pen at han ikke er pen på en måte. Likte virkelig Kian jeg ♡Og jeg hadde glemt hvor pen Eric er![]()
Hun har vært skikkelig ekkel. Bah!Jeg synes ikle Martine skal vinne heller. Synes hun har vært nesten slem i enkelte situasjoner også. Nei uff. Håper ikke hu vinner.
Kristian er fantastisk! Tenk å være så forbanna glad hele tidenSå den på tv3-appen, men nå er den dessverre borte. Paow (Paulina) var jo med der også.
Kristian er sååå herlig! Kom inn nettopp. Husk at jeg ikke har sett ferdig
Eric er så pen at han ikke er pen på en måte. Likte virkelig Kian jeg ♡
Men uten øredobbenKristian er fantastisk! Tenk å være så forbanna glad hele tidenNja til Kian, takler ikke den lange øredobben han
![]()