Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne ikke vært mer enig! Topp det hele med ett vanvittig vondt bekken itillegg så er alt supert :-/Sååå lei av å være konstant kvalm, tappet for all energi og en halsbrann som bare ikkje vil holde fred!!Føler meg som en zombie
![]()
Jeg tror dette må være genetisk, for nesten alle menn jeg har møtt er slik.Hvorfor, Hvorfor(!) kan han ikke henge jakker i skapet og sette skoa inntil veggen. Og asjetter går ikke inn i oppvaskmaskina av seg selv. Nå er jeg lei!! Han er en flott fyr altså men rydding det glemte han den dagen han forlot gutterommet.
Eller legge tomembalasje inn i skapet igjen. Disse mennene altså.Jeg tror dette må være genetisk, for nesten alle menn jeg har møtt er slik.
For ikke å snakke om tørkerullen, når det blir tom lar han den tomme rullen være på, mens han finner frem en ny og setter den ved siden av.![]()
Dette fenomenet har jeg og lagt merke til hahaJeg tror dette må være genetisk, for nesten alle menn jeg har møtt er slik.
For ikke å snakke om tørkerullen, når det blir tom lar han den tomme rullen være på, mens han finner frem en ny og setter den ved siden av.![]()
Eller legge tomembalasje inn i skapet igjen. Disse mennene altså.men han er god når det gjelder og kan hvis han vil. Får øve litt på rydding før mini kommer.
Jeg er så lei av å være kvalm! Drittlei av at hvert måltid er et ork og at ingenting frister![]()
I tillegg må jeg klage litt over at kjæresten min ikke forstår at han skal følge etter meg når jeg først kjefter og smeller på han, før jeg tramper inn på soverommet for å gråte. Jeg vil jo ikke ligge der inne og gråte alene![]()
Må klaga på jentungen så har gjort seg ut fleire gonga daglig dei 2 siste vekene...ho va jo blitt så flink...
Har tatt urinprøve frå ho, så ska få da sjekka i mår![]()
Va ingenting gale, veit ikkje om da e heldigvis eller dessverre.Uff, kjenner til det der.. Samme greia her i huset om dagen.. Flink en periode, så er det påan igjen... :/ Har legetime 5 juni, for hun virker ikke ut til å ha kontroll i det hele tatt.. *oppgitt* Og ikke særlig kjekt for henne heller!
Hun er 5,5 år forresten
luringer disse små altså!! Opplever også at det kan gå bra en stund, så tilbake på samme spor..Va ingenting gale, veit ikkje om da e heldigvis eller dessverre.
Endte opp med å kjøpa stor dyna og puta med Frost sengesett, om hoholdt seg til fredagen så skulle ho få da - gjekk som smurt! Ho fekk samtidig beskjed om at me tok da igjen om ho tissa eller bæsja på seg, så da blei inndratt etter 2 daga...då sto ho rett utpå gongen å tissa + bæsja på seg rett ette eg hadde bedt ho gå på do...
Va flink nok ei veka, så då fekk ho da tebake
Så her ha da fungert godt med ei flott gulrot![]()
Litt trøst å lesa at andre og har samme problem, men samtidig trist at dei små ska slita sånn...luringer disse små altså!! Opplever også at det kan gå bra en stund, så tilbake på samme spor..
Her har vi begynt med belønningskort.. Hun får ett ved hvert dobesøk, og når hun har samla alle (tror det er rundt 15 kort) , så skal hun få velge en aktivitet o.l. som kino, varmebasseng, sykkeltur, lekeland eller noe som hun har lyst til. Har funka som gull frem til nå.
Men, om natta så må jeg vekke henne minst to ganger for å ta henne på do, for hun sover så tungt at hun våkner ikke.. Veldig slitsomt I grunn!
Og i bhg så er de ikke så flinke til å passe på henne, når hun er ute å leker feks så glemmer hun seg helt ut, og blir fort uhell. Veldig slitsomt å måtte passe på hvert minutt for ellers "glemmer" hun seg. Kjipt for meg å mase på henne, og kjipt for henne å bli mast på.. Håper det går seg til før baby nr 2 kommer, ellers blir jeg tullete!!![]()